сряда, 28 октомври 2015 г.

Вие пожелахте: Ана Бренда Контрерас

Очарователната й усмивка ще продължи да грее на българския екран и след края на "Необуздано сърце" ("Corazon indomable"). Не в една, а в цели две теленовели ще я гледаме - "Капризи на съдбата" ("Sortilegio") и "Непростимо" ("Lo imperdonable").


Пълноценна, щастлива и по-зряла отвсякога. След обрата в личния й живот показа, че е боец, който се изправя с повече сила и доверие, за да изпълни целите си, без да спира да вярва в любовта.
Ана Бренда Контрерас, на 28г., е с единия крак в Тамаулипас, където е прекарала голяма част от детството и юношеството си, и с другия крак в Мексико Сити, където излиза на улицата и феновете я заобикалят. Тази обич на почитателите й я подхранва всекидневно, кара я да дава всичко от себе си на сцената и пред камерата.

Ана Бренда Контрерас, в продължение на 13-годишната си кариера, е участвала в шест теленовели, които са били римейк, сред които "Необуздано сърце" ("Corazon indomable") на "Маримар", "Тереса" ("Teresa") на новела със същото име, "Капризи на съдбата" ("Sortilegio") на "Ти или никой", "Непростимо" ("Lo imperdonable") на "Лъжата" и "Когато се влюбиш" и др. Това да играе вече познати героини не я кара да се страхува, а го приема като по-голямо предизвикателство. "Не ме е страх, че ще гледат на мен само като на актриса за римейкове, не, изобщо. За мен си добра или лоша актриса, имаш малко или много енергия, си професионалист или не и според това те определят, а не заради проектите, които си правила или са ти дали".

Ана Бренда няма намерение да измести Кейт дел Кастийо или Силвия Наваро, които направиха съответно предишните версии на "Непростимо" ("Lo imperdonable") - "Лъжата" 1998 и "Когато се влюбиш" 2010. "Това, което направиха Кейт и Силвия остава в сърцата на хората. Не става дума да накарам да забравят изпълнението на някого. Аз влагам всичко от себе си във всеки персонаж, оставям своя следа и Вероника, героинята ми, няма да бъде изключение".

Не е тайна, че доста от проектите, в които е играла, са постигали висока гледаемост като "Необуздано сърце" ("Corazon indomable"), "Тереса" ("Teresa") и "Тази, която не можеше да обича" ("La que no podia amar").

Актрисата уверява, че теленовелата "Непростимо" ("Lo imperdonable"), която започва и у нас този петък, 30 октомври, се базира повече на "Лъжата", отколкото на "Когато се влюбиш", но е и различна. "В началото прилича на "Лъжата", но в даден момент се различава, има други актьори, друго време е, публиката ще види съвсем друг продукт".

За да изпълни Вероника в тази история, която се върти около отмъщението и страстта, където самоубийството на един мъж и разследването на брат му провокират толкова интриги, актрисата трябваше да се подготви в няколко дисциплини като фехтовка и езда. "Бяха забавни часове. От миналото лято Чава (Салвадор Мехия) ми говори за тази роля, от септември 2014 до април 2015 вземах уроци по езда и фехтовка. Харесва ми идеята да не ползваме дубльори, да го правим ние самите, като актриса се чувстваш по-удовлетворена. Обичам предизвикателствата и ако ролята го изисква, твоя отговорност като актриса е да го научиш".

Мексиканката ще търси от сега нататък по-смели проекти в киното, театъра и телевизията и най-вече оригинални продукции. С цел да излезне от зоната си на комфорт, kрасавицата ще спре с римейковете.


След развода с Алехандро Амая Ана Бренда не е имала връзка. Но това не й пречи да се забавлява с приятели. Папараци са я видели да танцува страстно с Карлос Ривера, певец и актьор, в един ресторант, докато на масата им ги чакаха Гретел Валдес и половинката й Орасио Панчери.


- Ана Бренда, как си? Предполагам, че си щастлива, че приключи един проект, който, въпреки критиките, беше успешен и това е "Непростимо" ("Lo imperdonable")...
Да, това бе проект, в който се видях в доста трудности, но бе предизвикателство и се учиш от всичко. Винаги съм казвала, че съм се посветила на тази професия, за да не ми е скучно, за да предизвиквам мен самата и за да изчаквам всеки път едно стъпало нагоре. Мисля, че беше много трудно да влезна в тази толкова позната история и да й предам своя следа. Доволна съм като чета критиките на хората в социалните мрежи, защото има и доста градивна критика. Благодарна съм, но не беше лесно и това е реалността. Обичам това, което правя, обичам си работата и разбира се, че се наслаждавах на този проект, както на всички останали мои проекти.

- Какво е израстването ти като актриса след "Непростимо" ("Lo imperdonable")?
Направих по-зряла героиня. Била съм приятелката на главната героиня, добрата, лошата, в розов сериал. Тази история е друга, пробвах самата себе си. Най-изморителното беше в емоционален план. Смятам, че се справих. През цялото време пробваш търпението си, способността си да предадеш емоции и след това да ги спреш, защото се прибираш у дома да спиш и да научиш още 40 сцени, но се справих и ми хареса.

- Как се чувстваш след финала на "Непростимо" ("Lo imperdonable")?
Финалите винаги носят смесени чувства. След теленовелата започнах турне с мюзикъла, който ще продължи около два месеца из различни градове на Мексико. Имам проекти за края на годината, но не са конкретизирани още. В зависимост от това какво ще правя, следващата година мисля да се върна в Лос Анджелис да продължа да се готвя като актриса и да живея там.

- След като приключи с теленовелата сега си фокусирана в театъра и по-точно мюзикъла "Лъжи" ("Mentiras")...
Харесва ми. Пет години не бях правила мюзикъл, но това е част от мен, от живота ми, от кариерата ми и го обичам, освен това е постановка, на която се възхищавам много, защото това е най-успешния мексикански мюзикъл в цялата история и е впечатляващо да знам, че са ме поканили, бяха много щедри. От септември, откакто приключиха снимките на теленовелата, не съм спряла да работя и не мисля да си почивам. След два месеца ще си взема почивка, за да бъда със семейството си.

- Музиката е важна част от живота ти...
Последната постановка, която играх, бе мюзикъл преди 5 години, виждали сте ме да израствам в тази среда и имах цели за преследване като признание в телевизията, затова не съм спряла тези пет години - правих теленовела след теленовела, знам, че имам още за постигане, но да кажем, че през това време asenté кариерата си. Тъй като правих само телевизия, сега тази музикална постановка ми се струва почивка: съзнанието също се уморява и музиката ме кара да си почина малко. Като приключиш теленовела си изморен повече психически, отколкото физически. Театърът ми дава живот. Публиката е страхотна. Изненадвам се, че много хора отиват на изхода с подаръци и писма и това е прекрасно, директният контакт с феновете ми липсваше. Много хора се изненадват или не вярват, че правя тази пиеса, но накрая идват и ме поздравяват.

- След всичко това ще си починеш ли от теленовелите?
Бих искала да правя различни неща. Не мога да кажа 'ще си почина от телевизията', в Мексико се прави много добра телевизия и мисля, че сега се отварят много канали. Бих искала да правя сериен филм или друг тип телевизия, не съм затворена към нищо нито имам конкретни цели. Наслаждавам се на това, което ми се случва, оставяйки нещата да се случват, сами да стават. Имам желание да правя нещо различно. През последните пет-шест години правя само римейкове. Затова бих искала да пробвам нещо оригинално, по-рисковано.

- Миналата година се явяваше на много кастинги в САЩ. Тази година ще продължиш ли?
Миналата година живях в ЛА и правих кастинги, всъщност отивам и се връщам. Имах шанса да се запозная с хора, с които се гордея много като Ева Лонгория, която е тексаска и е моя сънародничка и която се бори за правата на жената, на латиноамериканците. Сега времената са такива, че актьорите имаме тази свобода да не сме актьори само за теленовели, само за кино или за театър. Трябва да експериментираме с всичко, за да не доскучеем на хората.

- Ами киното...
Когато правиш теленовела, нямаш време за нищо друго, през целия ден си на една снимачна площадка, но сега имам повече време и бих искала да си дам шанс да правя късометражни филми, да правя неща, които да ме изпълват - търся проекти, които да ме извадят от зоната ми на комфорт.

- В края на миналата година пътува до Китай, после до Бразилия като лице на Пантен... не спираш! Смяташ ли се за пътуваща душа?
Сто процента, мислила съм, че най-голямата инвестиция в света е да пътуваш. Имам суперавантюристична душа и винаги, когато отида някъде, питам какво се ползва, какво се яде, къде ще ми препоръчат да отида. Щастлива съм, защото благодарение на това, което правя, мога да посетя много места, да се запозная с много хора. Да пътуваш е най-добрият начин да опознаеш себе си. Смятам се за жена, пълна с несигурности, както всяка друга, но никога не съм мислила, че външността е най-важното. За мен красивите хора отвън са тези, които са красиви отвътре.

- Какво търсиш сега в живота?
Ако съм научила нещо в последно време, то е да не търся нищо нито да искам нещо специално, а да се наслаждавам на момента. Харесва ми това, на което съм посветена, обичам да съм със семейството си, с приятелите, бих искала да имам и емоционална стабилност, но сега се радвам на настоящето, без да съдя, а да го приемам и да се приемам.

- Тъй като не търсиш нищо в живота, така ли е и с типа мъж?
Не, разбира се, че не, преди си казвах: 'Това е моето момче', но животът те учи, че не е така и понякога в живота ти идват хора, които чупят схемите ти, и това също е невероятно преживяване. Научих се да не съдя, да приемам, каквото дойде, и да живея ден за ден, защото това е животът, а не да си направиш перфектния план. Да рискуваш също е много хубаво.

- Как е сърцето ти?
Много спокойно. Исках да си дам време да бъда сама. Исках да се посветя на работата си, на героините си, да нямам нужда от компания.

- Но не си затворена към любовта?
Не, ако се появи някой, ок. Но сега съм спокойна. Винаги е хубаво да имаш друг човек. Когато стане... Ще съм първата, която ще изкрещи, че съм влюбена!



- Кой е най-ценният урок, който научи от преживяното?
Че нищо не е толкова сериозно, нищо не е толкова важно и че всичко минава. Мисля, че се научих да живея повече в мир и спокойствие.

- Кой е най-големият риск, който си поемала?
Да си отида от вкъщи и да се отдалеча от приятелите си, родителите си и брат си. Истината е, че единият ми крак е при тях в Тамаулипас и другият в Мексико Сити. Тръгнах си от Тамаулипас преди 13 години, но още ми е трудно да свикна.

- Кой е най-добрият любовен съвет, който ти е дала майка ти?
Винаги ми е казвала, че от това, което съм виждала у дома, трябва да търся нещо по-добро и никога да не приемам нещо по-лошо, що се отнася до отношение. Мисля, че това е философия, която те учи да си даваш място и да знаеш какво заслужаваш.

- Какво те движи?
Може да е супер клиширано, но в социалните мрежи намирам убежище и спокойствие. Щастлива съм, че разполагам с толкова фенове, хора, които ме подкрепят. Когато се случва нещо, което да те разклати, се укривам там, чета ги и си говорим. Карат ме да се чувствам добре. Имам 13-годишна кариера, отдавайки в нея живота и енергията си и това, че ми показват тяхната обич, ме зарежда с бензин и ме кара да продължавам да го правя.

- Как си запазила земното си поведение?
Мисля, че не съществуват диви. Важното е да си посветена на работата си и да я правиш със страст, както и да уважаваш останалите. Всички имаме недостатъци, имам силен характер и сигурно в даден момент съм губила почвата под краката си. Затова трябва не да падаме, а да ставаме, да сме отворени да чуем този, който те обича, без да се меси твоето его.

- След толкова напрегната работа кое е следващото пътуване? Къде ще отидеш?
Аз съм обикновена жена. Щастлива съм там, където е семейството ми приятелите ми. Идеалното ми пътуване? С хората, които са с мен през целия ми живот, спокойна, без натиск, гледайки хората да вървят... Това е магията!

- Какво мислиш за мексиканската мода?
Мисля, че се намираме в супер важен момент. Освен, че като публична личност е моя отговорност да говоря за нашата мода, всеки път щом мога си купувам и ползвам мексиканската мода с огромно удоволствие. Харесва ми.