вторник, 27 октомври 2015 г.

"Хотелът на тайните" ("El Hotel de los Secretos") започна записи

 Студио 10 на Телевиса Сан Анхел приюти този понеделник, 26 октомври, началото на снимките на "Хотелът на тайните" ("El Hotel de los Secretos"), продукция на Роберто Гомес за Телевиса.


Преди да започне работата в студио, продукция и състав се събраха да бъде отслужена литургия и така проектът да започне с добра енергия. Присъстваха Ерик Елиас и Ирене Асуела, протагонистите, Даниела Ромо, Диана Брачо, Доминика Палета, за която първоначално се твърдеше, че е протагонистката, но получи друга роля, Хорхе Поса, София Кастро, Клаудия Рамирес, Илсе Салас, Алекс де ла Мадрид, Хуан Ферара, Химена Ерера, Карлос Ривера и др.

След това бе дадено традиционното начало на снимките. Продуцентът заяви, че всички, които ще бъдат в тази теленовела, са избрани заради таланта и големия си професионализъм.




Ерик Елиас сподели, че това е първият му герой, за който се е подготвял доста дълго преди да започнат снимките. "Откакто приключихме "Силата на страста" ("El poder de la pasión"), Роберто ме покани да бъда част от този проект, направихме демо и оттогава не изпуснах персонажа. Подготвях се физически шест месеци, има много битки и трябваше да съм готов, когато дойде време за снимачния процес. Вълнувам се, че ще държа оръжия, това е голяма история, със състав на ниво, гардеробът, снимките, всичко е впечатляващо".

Даниела Ромо също е много щастлива от започването на този нов проект. "Много съм доволна, за мен най-важното са персонажите и това да ги изиграем достоверно. Не ме интересува средата, играла съм в различни среди".

В ефир ще бъде от януари 2016.




Ерик Елиас и Ирене Асуела

Химена Ерера

Диана Брачо и Доминика Палета

Доминика Палета

Клаудия Рамирес

Илсе Салас

Алекс де ла Мадрид

Ирене Асуела

Хорхе Поса

София Кастро

Ерик и Ирене