петък, 20 ноември 2015 г.

Силвия Наваро е влюбена в сина си

Очарована от ролята си на майка, Силвия разкри, че синът й Леон Касанова я изненадва всеки ден.

Актрисата се появи за първи път на публично събитие след раждането преди два месеца и половина и възхити всички със стройната си фигура. "Дайте ми още един месец, трябва да сваля още няколко килограма". Според нея възстановяването й се дължи на пол денса, дисциплина която откри благодарение на героинята си Ана Леал в "Моето сърце е твое". Щом заговори за бебчето си, лицето й грейва на мига. "Той е добре, какво мога да ти кажа? Забавен е, красив, всеки ден е различен. Харесваха ми няколко мъже, но се запознах с този и ароматът му ме очарова, подлудява ме, обичам сина си".
 Относно участие в нова теленовела, Наваро твърди, че анализира няколко проекта в Мексико и в чужбина, макар за момента да иска да се радва на бебето си. "Има един проект в Мексико и един извън, но засега нищо не е потвърдено. Трябва да се съчетаят много неща, в този момент е важно да се върна към себе си, да подготвя друг тип неща, след теленовелата и турнето ми се иска да правя съвсем друго нещо, напълно различно".
 Силвия изпрати послание на колегата си Хорхе Салинас и съпругата му Елисабет Алварес, които са на път да станат родители на близнаци: "Говорих с жена му (Ели) и ми харесва, тя е невероятна жена, развълнувана е, всички сме развълнувани", коментира актрисата.