петък, 20 ноември 2015 г.

Хорхе Аравена с нова роля

Перуанският актьор ще има главна роля в "Път към съдбата" ("Un camino hacia el destino") с Паулина Гото и Орасио Панчери.

Самият Аравена обяви участието си в теленовелата и каза, че ще бъде Педро, скромен градинар, бащата на протагонистката в историята на Натали Лартильо. Този вторник, 17 ноември, засне първите си сцени. "Този градинар работи здраво".

Актьорът благодари за тази възможност в Инстаграм:


"Добро утро!!!! 5 часа сутринта е и вече съм тук в Телевиса за първия си снимачен ден в "Път към съдбата" ("Un camino hacia el destino"). Щастлив съм да бъда част от състава на тази голяма продукция на Натали, преди всичко благодаря на Бог за всичко, което ми е дал и продължава да ми предлага в живота - децата ми!! кариерата ми!!! Семейството ми, приятелите. На Натали, че постави в ръцете ми този прекрасен персонаж, на публиката, че винаги ме е подкрепяла във всяка работа, на Телевиса, на всички и на всеки един, който има общо с живота ми по един или друг начин. Две много важни личности, майките на децата ми, Джени и Паола, без тях нямаше да имам тези четири прекрасни деца, които ме изпълват с енергия, за да бъда по-добър всеки ден, определено те са над всичко!!! Радвам се на доброто всеки миг, а от лошото се уча, но от сега нататък искам да добавя много неща и добри хора по пътя си, знам, че Бог също ще ми помогне в това, прегръщам Ви силно и Ви целувам!!! Благодаря ти, Боже, за всичко!!!!!!!!