сряда, 25 ноември 2015 г.

Вие пожелахте: Каролина Техера

Започва нов етап от живота си като тв продуцент.

Прекарва детството си в Каракас. Страстта й към актьорството се заражда, когато майка й я води за пръв път на театър. На 14г. осъзнава, че иска да стане актриса: "Започнах в театъра и с увлекателни предавания, което не е никак лесно". В началото на 90-те започва кариерата си в теленовелите с малки роли. Добива световна слава с героинята си Ева в "Дивата котка" ("Gata Salvaje"). Играла е в "Карисима" ("Carissima"), "Невинната ти" ("Inocente de ti"), "Някой те наблюдава" ("Alguien te mira"), "Аурора" ("Aurora"), "Смело сърце" ("Corazón Valiente"), "Красавица" ("Cosita linda") и др.

В телемунделата "Смело сърце" ("Corazón Valiente") Каролина трябваше да положи огромни усилия, за да предаде много добре емоциите на Лорена, героинята си, която беше малтретирана. В "Красавица" ("Cosita linda"), последната й засега теленовела, влиза в образа на една забавна злодейка. Там си партнира с Ноели Артеага и приятелката си Сулейка Ривера.
 Сега актрисата е вече продуцент на филмова къщя Техера Тв и първата й продукция се казва "Проект 23" ("Proyecto 23"), в която участва и като актриса. В личен план се радва на връзката си с полицая Орестес Чавес и сина си Майкъл.

- Разкажи ни малко повече за новия си проект. Какво е "Проект 23" ("Proyecto 23")?
"Техера Тв" беше основана преди ти години и "Проект 23" ("Proyecto 23") започна преди две. Казва се така заради пасажа от Библията, 23 притчи. Става дума за полицейски сериал, напълно оригинален и написан от мен. Първи сезон се състои от 15 епизода и тематиката е много дълбока, много истинска, на световно ниво. Продукцията е по американски стандарт, на испански е, разбира се. Излиза следващата година по HBO.

- Какво я отличава от другите полицейски сериали?
Това е добре обмислен проект, има доста успешни сериали с тази тематика. Въпреки това, след голямо разузнаване от моя страна, доста креативност и бидейки заобиколена от голям екип, съм сигурна, че хората ще останат очаровани. Това е специален проект, цялото ми семейство ме подкрепяше, половинката ми ме вдъховяваше и ми помагаше да представям нещата реално, каквито са. Той е началник на полицията в Маями и в сериала играе Шефът на полицията. Като цяло петима са протагонистите, историите са много сложни. Синът ми Майкъл и бившият ми съпруг Дон Стокуел също ще бъдат част от състава.

- Знаем, че си обвързана с антитерористична кампания в САЩ. Какво е твоето участие?
Както в Америка, така е по цял свят сме били свидетели на терористични актове в историята на човечеството, нещо, което бихме искали да избегнем. От години се занимавам с това по мой си начин. Кампанията "Виж нещо, кажи нещо" мотивира всички да издадат по анонимен начин всяко действие или информация, свързана с тези неблагоприятни събития. САЩ са били изложени и са живели под заплаха в продължение на много години. От 2014 работя с тази антитерористична кампания. Полицията осигурява пълна сигурност и защита на всеки, който каже нещо, с цел избягване на атентат и спасяване на много животи.

- Как ти се отразява този нов етап в живота ти?
За мен е различен етап, досега работих за един тв канал. Сега усещам, че имам по-голяма отговорност, което значи истинско предизвикателство. За мен е удоволствие да работя върху това сега. Също го виждам като голям успех като артист, щастлива съм с това, защото се смятам за отговорна и изискваща както в личен, така и в професионален план. Това е голяма промяна и съм безкрайно благодарна на Бог за тази възможност. Чувствам, че съм способна и се чувствам в най-добрия момент от живота си, за да се изправя пред това изпитание.

- Колкото до сина ти, по-лесно ли ти е сега да споделяш работата и времето си с него?
Колкото до времето със сина ми, мисля, че съм съумяла да правя баланс между работата и ролята си на майка. Винаги съм знаела как да разпределям времето си и се опитвам да бъда винаги в Маями, за да бъда с него. Пътите, в които пътувам, се старая да бъде за кратко, за да мога да бъда с него и да му дам необходимото време. Имам гъвкаво време, затова нямам проблеми. Този проект, освен че е с много добро качество, ми дава много повече време, отколкото една теленовела.

- Какво идва през следващата година? Ще те видим ли отново на екран?
Винаги ще продължа да бъда актриса и на този етап и като сценарист. Всичко е различно за мен, но е красив етап. Винаги ще бъда свързана със света на изкуството и шоубизнеса, защото в този свят се родих. След първия сезон на "Проект 23" ("Proyecto 23"), бих искала да продължа с толкова сезона, колкото Бог каже. След това бих искала да се пробвам да правя позитивни филми, много различни от това, което се предлага на пазара, и, разбира се, да просължавате да слушате за мен.

- Мислиш ли, че ролята на Ева от "Дивата котка" ("Gata Salvaje") ще те преследва цял живот или един ден ще отмине?
Истината е, че толкова съм благодарна на "Дивата котка" ("Gata Salvaje"). Беше толкова голям успех, че е невъзможно да се изтрие това. Винаги ми говорят за Ева Гранадос и след тази теленовела направих много други, но хората продължават да ми казват Ева. Знам също, че хората оценяват добрите превъплъщения и знам от публиката, че и следващите ми роли са харесвани. Трябва да признаем обаче, че са малко теленовелите, които се превръщат в класика. Чувствам се привилегирована, че съм част от една класика. Благодарна съм на Бог за тази възможност. След този успех имах доста отворени врати и това е най-важното.

- Какво трябва да притежава една злодейка, за да остане незабравима?
Честно казано, чиста лошотия и да няма граници. Да бъде крайна и без сърце. Тази героиня беше много трудна за мен, след всяка сцена се молих, защото, макар всичко това да беше актьорско изпълнение, за мен бяха много силни лудориите на тази жена. Беше забавно, четях сцените и си казвах: "определено тази жена е непоправимо луда".