четвъртък, 26 ноември 2015 г.

Габи Еспино: "Има време за всичко"

Габи Еспино показва, че може да се справи с всичко и днес е израснала толкова, че е голяма влиятелна личност в социалните мрежи, продуцент на театрални постановки, водеща и от скоро собственичка на собствен бизнес - марка червила, носеща нейното име - затова мнозина се питат дали отсъствието й от теленовелите ще намали популярността й като актриса.


"Прибирам се у дома спокойна, лягам си в леглото, не играя в теленовела, но правя толкова други неща всеки ден, така че не съм извън екран, напротив, на екран съм повече отвсякога", отговаря Еспино. На този етап Телемундо привлече доста големи звезди в редиците си като Лусеро, Арасели Арамбула, Бланка Сото... дали Габи се плаши, че ще й отнемат мястото заради отсъствието й? "Напротив, чувствам се удовлетворена и развълнувана, че дойдоха в Телемундо, те ще ни помогнат да израснем като канал".

 Що се отнася до Холивуд, това не е нещо, към което се стреми на всяка цена, но ако се появи възможност, би била много щастлива. Преди време обаче Габи имаше планове да се премести заедно с децата си и Жанкарлос в Лос Анджелис, но тази цел не се осъществи, след като Габи и Жан обявиха края на връзката си. Мнозина смятат, че Габи е страдала много заради раздялата, докато други вярват, че след това са дошли нови амбиции. "Тези амбиции си бяха и когато бях с него, просто ставаше дума за време, не са се родили след раздялата, била съм доволна в много етапи от живота си, но сега съм посветена на много неща, на децата си, на работата, на неща, с които израствам като човек".
 Как венесуелката се разбира с бащите на децата си (Кристобал Ландер и Жанкарлос Канела)? "Страхотно! Помагат ми страшно много. Кристобал живее във Венесуела, но Жанкарлос е в САЩ. И двамата се занимаваме с това. Аз съм на мнение, че ако си бил щастлив с някого, обичали сте се, били сте семейство, но сте се разделили, защо не запазите любовта, макар и вече по-друга любов". Жанкарлос се грижи не само за собствения си син Николас, но и за Ориана, дъщерята на Габи от Кристобал, която приема и за своя. Тя дори м казва 'тате', без Кристобал да се сърди. Канела се грижи и икономически за децата си. Много често Ори и Ник посещават Жан в ЛА, където живее сега кубинецът. Освен това, Жанкарлос и Кристобал се разбират отлично и са в много добри отношения.

Вече година и два месеца Еспино е сама, не е срещнала никой подходящ. "Излизам, срещам се с хора, но никой важен засега". Една толкова красива жена защо няма половинка? "Това ще си дойде само, разбира се, че един ден ще се влюбя отново, но има време за всичко. Всички ме питат 'как се справяш с децата, дома, червилата, блога?' всичко може, трябва да си организиран, децата ми също са в графика, мога да вместя и половинка в графика". Вмести го, Габи вмести го!

  В момента Габи Еспино се намира в Мадрид, Испания и се снима в популярен испански филм с висок рейтинг. Тя е единствената поканена чуждестранна актриса. А от другата година започва снимки на нова теленовела или супер сериал за Телемундо.