петък, 27 ноември 2015 г.

Себастиан Рули и Давид Сепеда двама от протагонистите в "Като три капки вода" ("Como Tres Gotas De Agua")

Продуцентката Анжели Несма малко по малко разкрива имената на актьорите, които ще вземат участие в новата й продукция за Телевиса.


 Анжелик Бойер ще изпълни тройна роля, затова ще й трябват трима партньори в главната роля. За Себастиан Рули се говореше отдавна, но едва сега се потвърди официално участието му. Това ще бъде третата теленовела на двойката след "Тереса" и "Това, което животът ми отне" - едни от най-гледаните мексикански истории.


Разликата е, че в новата продукция за първи път ще играят като двойка и в живота (когато играха в предишните, бяха само приятели и колеги). "Ако Бог желае, започваме снимки на 4 януари и вече е официално. Оставам в новелата. До преди няколко дни още не се знаеше, но вече да. Ще работя отново с Анжели и Анжелик. Дано публиката е щастлива, както съм аз. Съставът е невероятен, познаваме се много добре. Анжелик я познавам малко по-добре (шегува се). Уважавам я, възхищавам й се като актриса. За мен е удоволствие, че ще се партнираме отново. Историята е пълна, ще има много напрежение и страст. Моят герой е като двама, тъй като си губи паметта и започва живота си отначало... Определено смятам, че това ще е последната теленовела, която ще направим заедно с Анжелик". Преди броени дни Рули се върна от Доминиканската република, където се снима във филма "Двама полицаи в нужда" ("Dos Policías en Apuros").


Давид Сепеда също е потвърден като партньор на Анжелик Бойер. "Това е най-хубавият проект, който можеше да се появи в кариерата ми. Щастлив съм заради тази възможност. Ще бъде голяма история. Усмивката ми казва повече". За третия партньор на Бойер се спряга Даниел Аренас, но засега не е потвърдено.

Карлос де ла Мота (на снимката) също ще участва в "Като три капки вода" ("Como Tres Gotas De Agua"). Бланка Гера ще бъде жената, която ще спаси една от тризначките, Анжелик Бойер, след като пада в реката и почти се удавя. Рамиро Фумацони ще бъде чичото на трите момичета.

 Разликата от предишната история, която протагонизира Лусеро, е, че едното момиче няма да е сляпа, а куца. Имената на тризначките ще бъдат Ана Лаура, Ана Летисия и Ана Лусия.