вторник, 15 декември 2015 г.

Анжелик Бойер и Себастиан Рули готови да работят отново заедно

За трети път Анжелик и Себастиан ще си партнират в теленовела. За тях ще е по-лесно, защото се разбират много добре и си имат доверие.


В началото на 2016, на 4 януари започват снимките на "Като три капки вода" ("Como Tres Gotas De Agua") и Бойер се чувства нервна и нетърпелива: "Годината ще започне и ще влезнем в студио, ще работим, сега откриваме локациите, приключваме с подготовката и съм щастлива, четем епизодите и съм очарована от работата на сценаристите".  
Докато Рули посочва, че това, че си говорят извън кадър, че се познават много по-добре, ще им помогне сцените да са по-силни. "Очевидно сме много нервни. Не се виждаме всеки ден, имаме си своето пространство, знам, че ще направим голям екип, както винаги в професионален план, а сега ще си имаме подкрепата и в личен план, какво по-хубаво от това?", заявява актрисата. "Много сме ентусиазирани, убедени сме, че това ще е много важен проект. Мога да Ви кажа, че това ще е проектът на живота й, ще промени кариерата на Анжелик, това е невероятно предизвикателство. На мен също ми се падна сложен герой, свързан е с две от тризначките, ще видите", допълва Рули.

Аржентинецът разказва как Анджели Несма ги е събрала отново в теленовелата: "Анжелик вече беше одобрена за тези роли и аз бях под съмнение дали ще се справя или не и благодарение на Бог, всички анкети или навсякъде, където питаха, преди да вземат решението, дадоха като резултат, че публиката иска да ни види пак заедно".

 За Бойер този проект ще бъде истинско предизвикателство, тъй като за първи път ще изпълни три героини - добра, лоша и недъгава.