понеделник, 14 декември 2015 г.

Кати Сиачоке с няколко предложения за теленовели

В процес на разговори с Телемундо за нова роля.


Катерин Сиачоке сподели, че в момента разговаря с хората на Телемундо и определят какво ще прави. Както изглежда, скоро ще има нов проект. Дали ще бъде лоша, както в повечето й теленовели, или ще ни изненада? "Мисля, че е между двете. Бих казала, че е добра, но не съм сигурна". Жената на Мигел Варони има дълга кариера, но не крие, че винаги е искала да играе в теленовела, написана от мексиканската сценаристка Делия Фиайос. "Израснах, гледайки нейните теленовели и бях влюбена в тях. Да направя нейна история, за мен би било чест".


Последната й роля е на лошата Естефания Перес в "Кралица на сърца" ("Reina de Corazones") и признава, че новите й роли ще бъдат различни от всичко, които е правила досега. "И двете, които ми предложиха, са напълно различни и във външен вид, и в начина на обличане, на вкус, характер. Затова ми харесва - много са различни. Има толкова много герои, колкото са хората по света. Която и да избера, ще бъда противоположна на Естефания Перес".