сряда, 2 декември 2015 г.

Рафаел Амая проговаря за случилото се преди месец

Бил ли е в болница? Употребявал ли е дрога? Актьорът отговаря в откровено интервю за предаването на Телемундо "Al rojo vivo".


След дълго мълчание актьорът проговори за здравословното си състояние този вторник, 1 декември, пред Мария Селесте, водещата на "Al rojo vivo". Припомняме, че според мексиканските медии Амая беше на ръба на смъртта след употреба на свръхдоза. Ето какво отговори той.


- Беше ли в болница?
Да, два дни прекарах там. Получих нервна криза от умората, от стреса. 10 месеца или почти 11 работя непрекъснато в "Господарят на небесата" без почивка. И като всеки човек започнах да се разболявам всяка седмица. Дори започнах да отсъствам от работа и после Телемундо и аз решихме, че имам нужда от почивка и да си върна енергията. Да бъда със семейството си и да забравя за малко Аурелио Касияс.

- Беше ли в кома?
Появиха се толкова много неща в пресата и най-афектирани бяха близките ми. Бях два дни в болницата. Ако бях в кома, мисля, че обикновено те остават там още две-три седмици или месец. Но не. Спомням си отлично, когато влезнах, когато излезнах и си спомням абсолютно всичко. Не съм бил в кома.

- Имаш ли проблеми с хазарта?
Дори на карти не мога да играя.

- А с дрога?
Не, не, не. Започнах да се чувствам зле, получих тахикардия по време на снимки, бях изтощен, стресиран. Имах много лични проблеми. Тялото ми не понесе повече и трябваше да отида в болница. Темата за дрогата е свързана с работата ми, но аз не пия, не взимам наркотици и винаги съм внимавал да не падна в някакво пристрастяване.

- Любовни проблеми ли повлияха на здравето ти?
Много се спекулираше защо сме се разделили с Анхелика (Селая). Думата ''личен" живот казва всичко. Остава си между нея и мен. Но една раздяла винаги боли много. Това е дуел, който трябва да изживееш.

- Беше ли в център за рехабилитация?
Не, моето възстановяване беше духовно и емоционално. Исках да се върна към това, което бях, преди да започна да играя "Господарят на небесата". Най-добрата терапия за мен беше да прекарам време със семейството си, приятелите си, за да си върна енергията и духа. Откъснах се от света, не преглеждах телефона си. Сега съм напълно обновен, чувствам се със същата енергия, която имах в началото на снимките на първи сезон. Имах нужда наистина от тази почивка.

- Загуби ли се Рафаел Амая в Аурелио Касияс?
Почти, почти. Аурелио е много изискващ герой, а аз съм отдаден актьор. Като актьор се приближаваш максимално до реалността на героя си, но знаеш коя линия да не прекрачваш.

Втората част на интервюто ще бъде излъчена днес, сряда.