вторник, 18 октомври 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 16-и октомври (неделя)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 16-и октомври, ден неделя.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Моят живот" (O Hayat Benim). Показани бяха още епизоди от "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor), "Животът понякога е сладък" (Hayat Bazen Tatlıdır) (премиера), "Баща-мечта" (Baba Candır) (начало на втори сезон) и "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

2. "Моят живот" (O Hayat Benim) на FOX TV с рейтинг 4,68%.

4. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на ATV с рейтинг 4,21%.


5. Премиера: "Животът понякога е сладък" (Hayat Bazen Tatlıdır) на Star TV с рейтинг 3,77%.

12. Нов сезон: "Баща-мечта" (Baba Candır) на TRT1 с рейтинг 2,52%.

18. "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) на Show TV с рейтинг 1,97%.

"Моят живот" отново успя да пребори конкуренцията в лицето на младежкия "Обича ме, не ме обича" и новостартиралия "Животът понякога е сладък". "Баща-мечта" се завърна със средни резултати, отнемайки преднината на "Най-добри приятели".