вторник, 18 октомври 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 17-и октомври (понеделник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (17-и октомври), ден понеделник.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Вътре" (İçerde). Показани бяха още епизоди от "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler), "Твоят мой живот" (Paramparça), "Сърцето на вятъра" (Rüzgarın Kalbi), "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik), "Семейството на баща ми" (Babam ve Ailesi), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif) и "Назови ме" (Adını Sen Koy).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Вътре" (İçerde) на Show TV с рейтинг 7,13%.

2. "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler) на ATV с рейтинг 6,73%.

8. "Твоят мой живот" (Paramparça) на Star TV с рейтинг 3,92%.

11. "Семейството на баща ми" (Babam ve Ailesi) на Kanal D с рейтинг 3,51%.

23. "Сърцето на вятъра" (Rüzgarın Kalbi) на FOX TV с рейтинг 2,18%.

25. "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik) на TRT1 с рейтинг 2,15%.

27. "Прости ми" (Beni Affet) на Star TV с рейтинг 2,08%.

31. "Елиф" (Elif) на Kanal 7 с рейтинг 1,91%.

40. "Назови ме" (Adını Sen Koy) на TRT1 с рейтинг 1,44%.

Тази седмица "Вътре" отчита спад, за сметка на "Оскърбени цветя", който все повече се доближава до отнетото му от кримката с Чаатай Улусой призово място в понеделник вечер. "Твоят мой живот" отново записва средни цифри, подобно на прекия си конкурент - "Семейството на баща ми". Преместването на "Сърцето на вятъра" се овенча с пълен провал, а "Кой не ни обича?" се изстреля стремглаво нагоре и в позиция, и в гледаемост.