неделя, 30 октомври 2016 г.

Ще видим ли отново Елисабет Гутиерес на екран?


Актрисата споделя кога би се върнала на малкия екран...


Стига да попадне на точния проект, Елисабет Гутиерес може да се върне към теленовелите. "Никога не казвам не. Винаги съм отворена за нови възможности и нови предизвикателства", казва мексиканоамериканката по време на откриването на детска школа по актьорство в Маями. "Бих искала да играя пак".

Докато се появи правилната роля, Ели се е фокусирала върху пускането на новата си линия с кремове, носеща името "Ели". "Това е приключение. Започна като мечта, като идея и благодарение на Бог през есента пускам линията с грижа за кожата", разказва половинката на Уилям Леви. "Тази идея се роди, тъй като исках да направя нещо, което ми харесва. Аз съм жена и ми харесва да изглеждам добре".

Семейството й остава нейн приоритет. "Исках да намеря нещо, което да ми позволи да бъда с децата си през цялото време, но да не спирам да бъда аз", обяснява майката на Кристофер и Кайли. 

Относно дали ще има сватба с Уилям Леви, Гутиерес отговаря: "Това е на втори план за нас".