неделя, 30 октомври 2016 г.

Какво изпитва Анхелика Селая към Рафаел Амая?


Двамата имаха близо петгодишна връзка и планове за женитба, но през 2015 обявиха края на връзката си.


Анхелика Селая може да се похвали както с кариера в испаноезичната телевизия, така и в англоезичната със сериали като "Касъл", "Константин" и др. На испански е играла в "Някой те наблюдава", "Господарят на небесата 1" и др. 


Анхелика често практикува стрелба с оръжия в зала и признава, че покрай баща й и братята й е усвоила да борави с тях. "Тъй като бях единственото момиче вкъщи, се научих на "мъжки неща". Вярвам твърде много в законите тук, в САЩ и уважавам оръжията". Селая е фокусирана в кариерата си в Холивуд и макар че й било трудно да стигне до тук, никога не се е чувствала дискриминирана. "Много е хубаво, че когато се срещам с продуцентите и режисьорите ме молят да им кажа как се произнася името ми. То е Анхелика Селая и те започват Анджелика, Анчелика и съм им благодарна, защото правят усилие да го произнесат правилно и уважават моя език. Когато разберат, че знам испански, започват да ме питат "как се казва това на испански, чакай, ще напиша сцената на испански", защото ги мотивира да има латиноамериканци на сета". 

Последната й роля на испански беше в "Господарят на небесата 1", където си партнираше с Рафаел Амая. Двамата не са заедно вече от година и половина и Селая споделя какво изпитва към бившия си. "Винаги ще говоря добре за връзката си с Рафаел, защото беше красив етап от живота ми и никога няма да мога да говоря лошо за някого, когото съм обичала толкова. Отказвам да говоря лошо. Причините за раздялата ги знаем само той и аз. Днес сме приятели и мисля, че това е най-важното. Когато не може повече да си двойка с някого, си приятел с него". Накрая Анджи заяви, че никога не е изневерявала на Рафа, както се твърдеше тогава. "Никога не съм му изневерявала дори в мислите си. Тогава не казах нищо, защото бе лъжа, а на лъжите трябва да се смеем".