събота, 3 декември 2016 г.

Вие пожелахте: Карлос Понсе


Красивият пуерторикански актьор и певец е един от малкото артисти, които имат късмета да работят в Холивуд и във всички латино компании с голям успех.


Да говорим за Карлос Понсе е сякаш да говорим за икона в света на шоубизнеса. Той е певец, композитор, актьор, водещ и телевизионен продуцент. С красивите си сини очи, съблазнителен поглед и симпатичност е успял да влезне в сърцата на феновете си. Но зад този образ стои един обичлив баща, който живее, за да даде добър пример на четирите си деца - Джанкарло, Себастиан и близначките Сиена и Савана. 

Започва артистичната си кариера в Пуерто Рико на 6г. в реклама. Родителите му са кубинци, затова твърди, че има повече кубински акцент, отколкото пуерторикански. Чичо му е имал рекламна агенция и винаги, когато му е трябвало модел, Понсе е бил насреща. На 14г. се мести заедно с родителите си и четирите си братя и сестри в Маями. На 18г., след като завършва гимназия, се записва в "Ново световно училище по изкуствата", където се готви усилено, за да участва в теленовелата "Гуадалупе". По-късно е избран от Унивисион да води младежко предаване, ставайки известен в Латинска Америка. През 1996г., когато е на 24г., заминава за Мексико, за да изпълни първата си главна роля в "Чужди чувства". Тогава се изявява и като певец. Дебютният му албум "Карлос Понсе" е сред най-популярните. Три години по-късно пуска и втория си албум "Всичко, което съм", също голям успех в кариерата му. Тогава започва кариерата си в Холивуд, където играе в сериалите "Бевърли Хилс 90210" и "На седмото небе". 

Обратно на испаноезичния пазар, той протагонизира "Без грях" с Анхелика Риверо, настоящата Първа дама на Мексико. През 2003 се връща в Холивуд и се снима в "Chasing Papi" със София Вергара, по-късно в "Meet me in Miami", "European gigolo", "Just my luck" с Линдзи Лоън и др. През 2006 оглавява телемунделата "Сладка любов" с Хенесис Родригес. През 2009 води "Viva Hollywood" и участва във филма "Couples retreat". През 2010 се връща в Маями и играе в телемунделата "Жестока любов". Година след това се снима за Телевиса в "Две семейства" с Анаи. През 2012 води "Гласът на Колумбия", през 2013 участва в "Света дяволица". След ролята на Умберто Кано се изявява в Холивуд в продукции като "Кристела", "Теленовела" (Ева Лонгория) и сезон 4 на "Подли камериерки", докато през тази година се завърна в Телемундо с "Изискана дама без пари" (Silvana sin lana) и подписа ексклузивен договор. Признава, че винаги е бил обвързан с артистичния свят и никога не е мислил за нищо друго, с което да се занимава. 


- С това лице на добро дете... костваше ли ти да влезнеш в образа на лошия Умберто Кано в "Света Дяволица"?
Радвах се и се забавлявах както никога досега. Това беше първият ми злодей на испански, който играх. На английски съм играл доста. Лошият в историята има повече нюанси и е прекрасен персонаж. Не всичко беше каквото изглеждаше и имаше доста изненади в историята. Някои от нещата, които правеше Умберто, ми костваха много като малтретирането на жена и безразличието към сина му. Хубавото е, че е само герой и когато светлините изгаснат, мога да съм си пак аз.

- Какви бяха отношенията ти с Габи Еспино, Аарон Диас и Химена Дуке?
Отлични, всички се познавахме. С Химена тогава стана така, че съживихме искрата и бяхме много щастливи. Целият екип беше от много добри актьори. Всички герои имаха нещо свято и нещо дяволито.

- Разкажи ни за героя си Мануел в "Изискана дама без пари" (Silvana sin lana)...
Мануел е шеф на склад за риба и баща на четири деца. Загубва жена си преди доста време и се опитва да отгледа сам децата си.

- Как се работи с Марица Родригес?
Много лесно, тъй като се познаваме твърде добре. Играхме в "Жестока любов" и публиката толкова хареса двойката ни, въпреки че тя беше лошата, че молеше в социалните мрежи да повторим. Смяхме се по цял ден, харесва ми да работя с нея.

- С останалите от екипа?
Обикновено всеки отива, работи и си тръгва, но в този случай не. Това е новелата, в която прекарвам най-много време извън необходимото, събираме се в дома на някого или ходим на ресторант. 

- Къде е по-добре да работиш - на англоезичния или на испаноезичния пазар?
И двата си имат своя чар. Но ми е по-хубаво да работя в Маями, тъй като съм си у дома и мога да съм с децата си. Обичам да се занимавам с техните проекти и училищни дейности.

- С коя актриса искаш да работиш?
Бих искал да правя комедии с Ема Томсън или Сандра Бълок.


- Какви цели имаш?
Не си позволявам да избирам само един път. Обичам да проучвам различни страни на шоубизнеса.

- Какви са отношенията ти с бившата ти съпруга Вероника?
С нея се познаваме от деца, израснахме заедно имахме много истории, няма как да се забрави това и когато се разделихме, всеки тръгна в различна посока. Тя не харесваше професията ми, тя обичаше да има личен живот.

- Решихте да осиновите Сиена и Савана...
Да, имахме приятели в Мексико, които бяха си осиновили деца. Бяхме подготвени.

- Момчетата Джанкарло и Себастиан как го приеха?  
Себастиан и момичетата имат разлика от осем месеца, а с Джанкарло - три години. Винаги сме били всички заедно. Обичат се много.

- Разкажи ни за децата си?
Джанкарло е на 17г. и е доста висок. Себастиан е на 15г и пее много добре... и двамата са артистични. Близначките, които са също на 15г., обичат да ме гледат как играя.

- Какъв баща си ти?
Скромността настрана, но се смятам за най-добрия баща. Децата ми са приоритет. Майка им е голяма жена, с която се разбирам отлично. И двамата се грижим за тях, възпитаваме ги. Тя е стриктна с дисциплината им. Аз съм като техен приятел, но имам изисквания - трябва да ми носят хубави оценки от училище и да не са непокорни. Децата ми са големи мечтатели, интелигентни, креативни. 

- Връзката ти с Химена Дуке... Какво се случи?
С Химена се разделихме при добри условия. Пасвахме си един на друг. Приличаме си. Просто, когато знаеш какво ще кажеш и какво ще направиш, това става нещо предвидимо. Става така, че и аз искам така, и аз усещам това... и единият от двамата трябва да се жертва. Това е скромното ми мнение. Иначе се разбирахме много добре. Вече година не сме заедно, а хората си мислят, че сякаш вчера сме се разделили.

- Говореше се, че Химена е искала да се ожените, а ти не...
Аз вярвам в брака и Бог благославя връзките. Не сме имали конкретен разговор за сватба. Ето, че продължаваме да имаме общ бизнес (спа салона). Обожавам сина й Кристиан и съм сигурен, че и тя обича моите деца. Хората могат да си измислят всякакви неща.

- Има ли жена в живота на Карлос Понсе или си спокоен, не бързаш?
Спокоен съм.