петък, 13 януари 2017 г.

Дениз Чакър изригна


Дениз Чакър, която все още е на почивка в Америка, влезе в схватка с негативните мнения на своите фенове.

Почитателите на сериала "Без бандити светът е невъзможен" започнаха да пишат негативни коментари по адрес на актрисата, за това че новата серия не е излъчена в ефир. 

Дениз не успя да си замълчи и започна война с феновете на кримката, пишейки: "Аз не съм в отпуска. Това са обстоятелства между продуцентите и телевизионния канал. За последните 17 години съм си починала общо 5 месеца. Винаги съм работила и продължавам да работя. Снимаме 24 -26 часа, за да излезе серия от 160 минути. През целия сезон с екипа снимами без да спим, за да можете да гледате епизод с несправедлива дължина. Уважаваме ви. Според мен Вие изобщо не ме обичате, така както аз Ви обичам. Трябва да се срамувате." 

С любов, Дениз Чакър