сряда, 4 януари 2017 г.

Габи Спаник не може да работи в телевизията


Габи Спаник е разочарована, защото не може да работи в телевизията.


Венецуелката получава много предложения за работа в телевизионни проекти, но не може да ги приеме заради една жалба срещу нея. "Има предложения, но не мога да направя нищо, тъй като не са ми дали картата за освобождаване", твърди актрисата.


Спаник, която е протагонизирала теленовели като "Узурпаторката", "Земя на страстта", "Отмъщението" и др., ще трябва да почака известно време, преди да се върне на работа заради жалба, подадена от Тв Ацтека. Оттогава играе в театъра и пусна готварската си книга "Животът ми сред рецепти".

Габи увери, че няма да остане със скръстени ръце. "Подадоха жалба срещу мен, ще се защитавам. Имам вяра, адвокатът ми се занимава с това. Мисля, че бихме стигнали до приятелско споразумение и за двете страни, но докато нямам тази карта, дори да имам хиляди предложения, не мога да работя". 

Актрисата е отдадена и на ролята си на майка. "Харесва ми, че понякога през уикендите мога си поспя малко повече, да отворя очи и да видя, че той ме благославя и казва молитва, за да ме пази Бог. Това ми се струва красиво". Самотната майка добавя, че синът й Габо на 8г. е голям източник на вдъхновение за нея. "Казвам му винаги, че без него не бих постигнала нищо, че ми е нужна неговата подкрепа".

Пожелаваме й нещата скоро да се разрешат и да я видим отново на екран с огромния й талант!