РЕКЛАМА

понеделник, 2 януари 2017 г.

В следващите епизоди на "Твоят мой живот": Арестуват Гюлсерен


В СЛЕДВАЩИТЕ ЕПИЗОДИ НА "ТВОЯТ МОЙ ЖИВОТ" ПО bTV...

От безсилие Джихан се среща с врага си. Харун най-после разкрива всичките си тайни – че е обичал Дилара 20 години, а е трябвало да погребва сестра си, когато Джихан и любимата му отшили на меден месец. Разказва му как Хаял е избрала смъртта в деня на сватбата им. Джихан е толкова разстроен, че споделя с баща си. Рахми обаче го оправдава. Припомня му колко нестабилна е била Хаял и как го е ревнувала до болка. Докато се опитва да се успокои, жената, която обича, изживява нов момент на огорчение. Чака го сама в ресторант и чува как я одумват Алпер и Солмаз.

У дома Хазал отново своеволничи и Гюлсерен я гони от дома си. Момичето отива в апартамента на баща си. Харун отмъщава на Джандан като освобождава неин стар клиент. Йозкан има отново финансов проблем, а Гюлсерен тегли кредит, за да му помогне. Джандан търси помощ от Джихан и му дава безценни доказателства.

Дилара научава, че любимият й не само срива бизнеса на семейството й, но и е имал афера с приятелката й. Озан научава, че Зейнеп има дете. Признава чувствата си. Чийдем разказва на Харун плановете на Гюлсерен да помогне на бившия си. Той изпраща хора, които да подкрепят бизнеса на Йозкан и Енгин. Джихан заварва бившия мъж в дома на любимата си и заявява, че той няма място там.

Дилара моли Озан за прошка и отива да търси разбиране при старата си дойка. Арестуват Хазал след скандал в дискотека. Гюлсерен праща Джихан. Джансу кани Дениз у дома, а Рахми вдига пореден скандал на майка му. Джандан успява да съблазни бившия си. Джихан разбира, че Дилара е бременна. Предлага й подкрепата си каквото и да реши.

Йълдъръм иска да изведе Джандан от страната, но Харун е скрил паспорта й. Гюлсерен помага на жертва на домашно насилие. Удря побойника и полицията я отвежда. Тя обаче не търси помощ от Джихан. Напоследък я пренебрегва заради проблемите си и това поставя връзката й пред най-тежкото изпитание.

Източник: ТВ Сага

6 коментара:

  1. Половината информация вече е минала.Епизодите ги гледахме!Едно не мога да разбера:Защо след като не можете да качите ваша информация взимате от др. сайтове?Разбирам,че нямате възможност да я напишете,но това не означава,че трябва да взимате от друго място.Просто може да не качвате.За една седмица на феновете ви няма какво да им стане ако не четат инфо.Така или иначе можеше просто да не качите инфо!Нали?

    ОтговорИзтриване
  2. Страсти в Тоскана е много по як сериал

    ОтговорИзтриване
  3. a,eto tyka ima info,no dali vsi4ko za sedmicata?

    ОтговорИзтриване
  4. Виждам че искате информацията за "Твоят мой живот" да излиза както досега. Тъй като аз съм автора ви обещавам че от следващата седмица ще започна да публикувам резюметата като бяха ден за ден. Благодаря на администраторите на сайта, че проявяват разбиране и ми позволяват да изживея траура си по любим човек, който загубих съвсем скоро. Още повече им благодаря че са открили информация, която да замести липсата на резюмета за епизодите на любимия ви сериал. Разбира се, че не желая да афиширам мъката си пред всички, но първия коментар от анонимен човек ме принуди. Поне не се крийте зад анонимност, когато пишете критики срещу материалите в блога, техните автори и самите администратори. Повярвайте ми ще си спазя обещанието и от 9 януари отново ще можете да четете резюмето на епизода преди да бъде излъчен в ефир.

    ОтговорИзтриване
  5. Виждам че искате информацията за "Твоят мой живот" да излиза както досега. Тъй като аз съм автора ви обещавам че от следващата седмица ще започна да публикувам резюметата като бяха ден за ден. Благодаря на администраторите на сайта, че проявяват разбиране и ми позволяват да изживея траура си по любим човек, който загубих съвсем скоро. Още повече им благодаря че са открили информация, която да замести липсата на резюмета за епизодите на любимия ви сериал. Разбира се, че не желая да афиширам мъката си пред всички, но първия коментар от анонимен човек ме принуди. Поне не се крийте зад анонимност, когато пишете критики срещу материалите в блога, техните автори и самите администратори. Повярвайте ми ще си спазя обещанието и от 9 януари отново ще можете да четете резюмето на епизода преди да бъде излъчен в ефир.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей!Аз написах първия коментар!Съжалявам ако съм Ви обидила с нещо в първия ми коментар.Не съм предполагала,че ще ме разберете така.Исках просто да кажа,че може просто да не качвате инфо,тъй като половината вече сме го гледали!
      Още веднъж се извинявам за думите си в първия коментар!

      Изтриване

Споделете с нас своето мнение или запитване. Не забравяйте да спазвате добрия тон, за да може комуникацията ни да е пълноценна.