понеделник, 2 януари 2017 г.

Турски награди 2016 - Победителите


За първи път определите кои са най-добрите актьори, актриси, сериали и двойки в общо 12-те категории на турски награди 2016! Разберете кои са победителите...

12.Кой турски сериал искате да видите у нас? В тази категория най-вече се отличиха два сериала - победителят "Черна обич" (Kara Sevda) с 15.62% и заемащият второ място "Вътре" (İçerde) с 14.93%. На трето място наредихте "Любов под наем" (Kiralık Aşk) с 7.6%. На четвърто място "Дързост и красота" (Cesur ve Güzel) с 7.33%. На пето място с 6.44% "Висше общество" (Yüksek Sosyete). На шесто място наредихте "Майка" (Anne) с 5.75%. На седма позиция е "Великолепният век: Кьосем Султан" (Muhteşem Yüzyıl: Kösem), който предстои да бъде излъчен по bTV, с 3.97%. На осмо място попада сериалът "Черни пари и любов" (Kara Para Aşk) с 3.8%. 



11.Музикална тема на годината: Категоричният победител с цели 41.38% е "Кварталът на богатите". На второ място се нарежда с 20.02% музикалната тема на "Твоят мой живот", а на трето място тази на "Част от мен" с 14.18%.


10. Мъжко откритие на годината: Победителят в тази категория е Бурак Тозкопаран (Озан) в "Твоят мой живот" с 36.93%. На второ място е Джейхун Менгироолу (Дениз) в "Твоят мой живот" с 21.5%, а на трето - Гюрбей Илери (Керем) в "Част от мен" с 10.13%.


9. Женско откритие на годината: Първо място заема Лейля Танлар (Джансу) в "Твоят мой живот" с категоричните 55.16%. След нея е Алина Боз (Хазал) в "Твоят мой живот" с 13.03%. На трета позиция попада Мирай Данер (Берен) в "Кварталът на богатите" с 8.36%.


8. Поддържащ актьор на годината: С 32.89% победител е Баръш Фалай (Селим) в "Кварталът на богатите". След него е Танер Йолмез (Мерт) в "Кварталът на богатите" с 27.22%. На трета позиция попада Толга Текин (Йозкан) в "Твоят мой живот" с 18.42%. 


7. Поддържаща актриса на годината: Тук победителка е Нурсел Кьосе (Кериман) в "Твоят мой живот" с 33.58%. След нея е Хазар Ергючлю (Ейлюл) в "Кварталът на богатите" с 26.24%, а на трета позиция се нарежда Мине Тугай (Ендер) в "Кварталът на богатите"с 12.39%. 


6. Злодей на годината: За най-лош определихте Метин Акдюлгер (Оркун) в "Кварталът на богатите" с 31.8%. След него на второ място попада Сердар Йозер (Максут) в "Част от мен" с 27.1%, а на трето - Баръш Фалай (Харун) в "Твоят мой живот" с 24.42%. 

5. Злодейка на годината: За най-лоша определихте Бегюм Кютюк (Дефне) в "Част от мен" с 33.97%. След нея се нарежда Шебнем Дьонмез (Суде) в "Кварталът на богатите" с 18.64%. На трета позиция е Джерен Морай (Ефсун) в "Моят живот" с 12.51%. 

4. Актьор на годината: За най-добър актьор за 2016-а година определихте Чаатай Улусой (Яман) в "Кварталът на богатите" с 37.1%. След него се нарежда Йозджан Дениз (Кахраман) в "Част от мен" с 18.15%, а на трета позиция попада Еркан Петеккая (Джихан) в "Твоят мой живот" с 17.5%. 

3. Актриса на годината: За най-добра актриса за 2016-а година определихте Серенай Саръкая (Мира) в "Кварталът на богатите" с 33.04%. На второ място наредихте Нургюл Йешилчай (Гюлсерен) в "Твоят мой живот" с 21.73%, а на трета позиция попада Хатидже Шендил (Елиф) в "Част от мен" с 20.29%.

2. Двойка на годината: Любимата двойка на България са Яман и Мира в "Кварталът на богатите" с категоричните с 42.42%. На второ място се нареждат с 19.67% Елиф и Кахраман в "Част от мен", а на трето с 10.9% Джихан и Гюлсерен в "Твоят мой живот". 

1. Сериал на годината: Любимият сериал на цяла България е "Кварталът на богатите" с категоричните 36.4%. На второ място наредихте "Твоят мой живот" с 22.7%, а на трето "Част от мен" с 18.65%.

Благодарим, че гласувахте! 

Доволни ли сте от резултатите? 

28 коментара:

  1. Аз съм доволна от резултатите.А ще ги обявите ли в социалните мрежи както направихте с "Латински награди",там и актьорите после са писали коментари да благодарят за наградите.

    ОтговорИзтриване
  2. Най добър филм според мен е Черни пари и любов.Уникален е.

    ОтговорИзтриване
  3. Не най-добър е ЧЕРНА ЛЮБОВ НЯМА ДРУГ ТАКЪВ филм

    ОтговорИзтриване
  4. Аз мисля,че класацията е за излъчвани турски филми във България.Черна любов още не е излъчван,но наистина е много хубав

    ОтговорИзтриване
  5. Не, нито съм доволна, нито пък ми харесват резултатите. Вярно, че на всички хубаво не може да направите, но идеята не беше ли само за сериали излъчени в България. Как да взема отношение за нещо което не съм гледала. И като гледам резултатите чак лошо ми става. Чаатай, Серенай и Квартала на богатите, това категорично не беше най добрия сериал. Но тава е мое мнение.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В интернет масово се превеждат турски сериали с бг.суб. и събират голям брой гледания,затова са влючени в класацията.Явно повечето хора са на мнение,че Серенай,Чаатай и "Квартала на богатите" си заслужават наградите.Не харесвам Чаатау,но щом това е вота,така трябва да е.

      Изтриване
    2. Благодаря, написали сте го и от мое име - напълно съгласна. Чатай много го харесвам , но от Серенай вече ми писна - дори не я намирам за толкова добра актриса.

      Изтриване
  6. Опасни улици заслужава награда

    ОтговорИзтриване
  7. Не знам кой нормален може да очаква "Вътре", като физиономиите на някои герои в този сериал са направо да сънуваш кошмари-Франкенщайн ряпа да яде-откакто го видях този страшния, не бих погледнала този филм отново, така че в категория криминални драми за мен безпорният номер едно си е "Без бандити светът е невъзможен". Колкото до останалите, смятам, че в жанр драма "Оскърбени цветя" и "Никога няма да се откажа" заслужаваха не по-малко внимание от "Черна обич".

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Охх, пак ли ти с твоя "Без бандити светът е невъзможен"? Не разбра ли, че интерес към този сериал няма в България. В ТУРЦИЯ може да е най-големият хит, тук дори не се превежда, защото се видя, че към 1 епизод няма никакъв интерес. "Вътре" е най-обсъжданият сериал в социалните мрежи в Турция всяка седмица седмица, ти си сънувай кошмари. Да не говорим, че е и световната тренд листа, задържайки се с часове наред всяка седмица. Спечели дори награда вече! Чакай си "Бандитите", едва ли ще ги видиш някога в България, ако започне гарантирам ти, че няма да е в праймтайма на БТВ! "Черна обич" пък навсякъде е хит, където е започнал, спечели редица награди. Колкото и да ги плюваш, те са в пъти по-успешни в световен мащаб от "Бандитите", "Цветята" и "Никога няма да се откажа".

      Изтриване
    2. Моля? Аз пиша за първи път в този блог, ти нормален ли си??? Всеки има право да изрази мнението си, веднъж и аз да реша да го направя, и веднага ме напада някакъв трол!

      Изтриване
    3. Да бе, виждам колко е за първи път. Вечният, който обикаля навсякъде и ми хвали "Бандитите" и "Цветята"...

      Изтриване
    4. От "Вътре" нямам никакви впечатления, защото не съм го гледал, а колкото да интереса към "Без бандити светът е невъзможен", мога да ти кажа, че много хора, включително блогъри, се интересуват дали се превежда някъде с бг субтитри и го гледат на руски. Както виждаш, жената от горния коментар, която си нападнал, мислейки я за мен, също се интересува от него. Масовата публика обаче се възпира от това, че няма бг превод, и се отказва. Това е ЕДИНСТВЕНАТА причина да не е ТОТАЛЕН ХИТ и у нас! Освен това той също спечели награда и има ВСИЧКИ предпоставки да бъде закупен у нас! Същото се отнася и за други сериали като "Оскърбени цветя", които просто не е започнато с превода им в интернет. Така че ако още веднъж се изрепчиш под някой мой пост или под поста на някой друг със същото мнение като моето, ще помоля администраторите да трият нападателните ти коментари! Нищо не ти дава право да налагаш мнението си и да възпираш хората да изкажат своето! Ще пиша кои сериали харесвам и предпочитам и няма да се съобразявам с теб, заядлив трол!

      Изтриване
    5. Много си противоречиш обаче! Наскоро ти същият (Иван Иванов) написа, че следиш "Вътре", а сега нямаш впечатления?!?! Ако се интересуваха въпросните блогъри, той да е бил превеждан, както много от турските сериали. Превеждат се маса турски сериали на български, защо да не преведат и "Бандитите"? Не е проблем един сериал, въпросът е, че няма НИКАКЪВ ИНТЕРЕС към него. Затова именно и в този блог като гледам не пишат често за него, както и в другите блогове. И ти въпросния обикаляш като ненормален и пишеш колко бил велик "Бандитите" заради любимката ти Дениз Чакър, то на човек да му втръсне от теб и коментарите ти. Чудя се защо администраторите не започнат да ти ги трият, това не се търпи! Питам те още веднъж - защо според теб няма бг превод на "Бандитите" и "Цветята" у нас, при положение, че се превеждат един куп турски сериали?! Ще се изперчвам, където искам и под който пост искам, това твоето е мания с този сериал! Аз мнение никъде не налагам, ти налагаш навсякъде твоето с въпросния сериал! НЕНОРМАЛНА РАБОТА!

      Изтриване
    6. Не следя Вътре, гледал съм само няколко фрагмани, и не знам какво си измисляш! Мерием Узерли също ми е любимка и отдавна не сме я гледали след "Великолепният век". Тя също се включи в ЕДХО и нея също бих искал да гледам отново. Сериалът е истински хит и сред любимите ми турски, които съм гледал. За включването на Мерием Узерли в него се изписа доста и то точно в този блог още от лятото! Ако ти имаш проблем с това и щом си ме следил така усърдно във фб, явно на теб ти хлопа дъската! И ще харесвам и хваля който и каквото си поискам, колкото често поискам! Хората пишат безброй похвали и мнения в минута във фб за любимите си сериали и актьори, същото правя и аз и това, че някакъв луд се е хванал да ме следи, изобщо не ме интересува! Не си ти този, който ще ми каже кого и какво да харесвам и какво да пиша!

      Изтриване
    7. Само да ви поправя,че превод имаше на ЕДХО,но българската публика не го хареса и затова не преведоха повече серии.Колкото до "Оскърбени цвята" и той има няколко преведени серии.Не говорете като не сте запознати.

      Изтриване
    8. Лично аз съм гледала няколко фрага на "Оскърбени цвята",чела съм и озети,съжалявам,но този сериал е прекалено драматичен и натоварващ.Струваше ми се интересен,но е прекалена драмата,то там е луда работа.

      Изтриване
    9. Нямат. Всеки път, когато някой попита дали ги има с бг субтитри, отговорът е да ги търси с руски.

      Изтриване
    10. Между другото и аз смятам, че и двата сериала са готини. Какво сте се хванали за гушите, я по-ведро:)

      Изтриване
    11. Така Ви отговарят,защото имат преведени само по няколко серии....

      Изтриване
    12. Много интересно как като напиша и двете заглавия в търсачката и още на първа страница се появяват с бг.субс. ,а Вие твърдите,че нямало преведени.Даже съм ги гледала,моля Ви,първо проверете преди да спорите.

      Изтриване
    13. Не те следя, спокойно, просто ти навсякъде обикаляш и хвалиш "Бандитите" - един и същи си, при положение, че в България не се хареса и затова не се превежда! Хората нека си ги хвалят, те хвалят това, което е за хвалба. В случая само ти си хвалиш един сериал, който е безизвестен и безинтересен на българската аудитория!

      Изтриване
    14. Ти ли ще кажеш кое е за хвалба и кое не!?! Остави ме намира ! И откъде знаеш, че съм един и същи??? Админите на Сериали в България също искаха да го гледат, ако имаше бг суб. С тях сме отговаряли и на други хора, които питаха къде да го гледат, че го има на руски! 37 души са гласували тук за него, както виждаш, или сега ще кажеш, че аз съм гласувал от 37 различни компютъра??? Наистина не разбирам какво имаш против този сериал, гледал ли си го изобщо, или просто искаш да се заяждаш? Какво ти пречи, че съм му фен, и защо продължаваш да се занимаваш с мен?
      Към админите на Теленовелас: искам най-искрено да Ви помоля да изтриете целия този безумен разговор, който оспами статията Ви! Този човек неколкократно ме напада без причина в интернет пространството и ако продължава да го прави, ще Ви помоля да изтриете безпочвените му коментари, с които в буквалние смисъл ме тормози виртуално, всеки път когато се изкажа някъде. Аз се оттеглям от темата и желая на всички приятна вечер!

      Изтриване
    15. PS: за да е справедливо, Ви моля да изтриете както всички негови, така и всички мои коментари, разбира се. Този безсмислен спор спами статията и вероятно притеснява и другите Ви читатели. Надявам се, че с това всички слагаме точка на този цирк.
      Благодаря.

      Изтриване
    16. Ти не разбра ли, че НЕ НАРЕЖДАМ НА НИКОГО НИЩО! Колко пъти трябва да ти обяснявам? Откъде знам - аз ти казах, то си личи отдалеч, а и ако има няколко Ивановци с един и същ профил във фейсбук... Не ме интересува никакви админи, обяснявам ти за пореден път, че след 1 епизод нямаше интерес и преводът не беше продължен, ИНТЕРЕС НЯМА! Ти можеш да плюваш "Черна обич" и "Вътре" и възхваляваш "Бандитите", при положение, че си гледал фрагмани от тях, но си сигурен, че другите като "Цветята" и "Никога няма да се откажа" заслужават повече? Така и аз не мисля, че "Бандитите" не са по-добри и интересни, плюс това "Вътре" с идентичен рейтинг на "Бандитите" в Турция, а в България вече е закупен в пакет с "Дръзки и красиви" с Къванч от БТВ! "Бандитите" ще помечтаеш да ги купят още дълго време. Не ми пречиш, бъди фен на каквото искаш, но няма нужда да ни товариш всички, четейки едни и същи коментари колко велик бил "Бандитите" и колко велика е Дениз Чакър! От 1-2 поста го разбрахме, ти спамиш под сумати статии. Защо админите да трият разговора, защото видя, че не си прав ли, какво? Когато спориш и защитаваш позицията си, го прави докрай!

      Изтриване
    17. Сериали, които вече са закупени, са събрали същия вот като "Бандитите", така че не се заричай, нямаш кристална топка, нищо чудно да го получат в пакет с нещо друго, което купят. Много сериали, които не са били добре познити преди, ги закупиха-"Милост","Една любовна история", "Времето лети" от праймтайма на БТВ едва ли някой ги беше чувал преди. "Опасни улици", "Долината на вълците", твоето "Вътре" все се закупиха, та според теб "ЕДХО" ще остане единственият в жанра незакупен, така ли!?! Страшна логика. И въобще въпросът стана планетарен, представям си всички как ни се смеят, докато ни четат. Ама да знаеш, че като го закупят, ще те каня на бира да го гледаме заедно!

      Изтриване
  8. *безспорният имах предвид, разбира се

    ОтговорИзтриване

Споделете с нас своето мнение или запитване. Не забравяйте да спазвате добрия тон, за да може комуникацията ни да е пълноценна.