понеделник, 2 януари 2017 г.

Кимбърли Дос Рамос: "Имала съм наистина трудни периоди"


ЧАСТ 2 ОТ ИНТЕРВЮТО НА КИМБЪРЛИ ДОС РАМОС ЗА МЕСЕЦ ДЕКЕМВРИ <3


То е преведено от страницата Tierra de Reyes / Земя на честта.

Красавицата Кимбърли, която изигра най-успешната си роля на Ирина в сериала "Земя на честта", е все по-търсена за сериали от компания Телевиса.

Журналист: Кой е бил най-трудният ти период?
Ким: Имала съм наистина трудни периоди и в професионален, и в личен план, но най-трудният ми период, който се отрази прекалено много на мен самата и на семейството ми, е, когато разбрах, че имам хранително разстройство. Става дума за заболяване, създаващо трайна психична нагласа към храната и храненето въобще.

Журналист: Това ли беше причината да отслабнеш така рязко?
Ким: Досега не съм говорила за това, но смятам, че трябва да се говори за този проблем все по-често и да се обръща внимание повече. Много хора нямат моя късмет. Аз, за щастие, се осъзнах навреме и в момента съм здрава и щастлива. Относно килограмите дали това е причината - не съвсем, след като преминах през този етап, аз започнах все по-често да спортувам и това ми помогна много. Сега всеки мой ден започва във фитнеса и със здравословна закуска преди работа.

Журналист: Как успя да се излекуваш от тази коварна болест?
Ким: Като всяко момиче винаги съм искала да изглеждам добре особено след като се снима и я дават по телевизията. Моят проблем е, че винаги искам повече от себе си и ето до къде се докарах. Да, не е проблем, когато искаш повече от себе си, но е проблем, когато допуснеш това да застраши здравето ти. За мое щастие анорексията и булемията бяха далече и аз навреме успях да обърна внимание на проблема си. Благодарна съм на семейството си, защото бяха неотлъчно до мен и съм доволна от факта, че това е в миналото.

Журналист: Как се чувстваш в момента?

Ким: В момента се чувствам щастлива и здрава, защото се снимам в един успешен сериал с прекрасни актъори и защото всички, които обичам, са здрави и са до мен.

Журналист: Ами в личен план? Имаш ли човек до себе си? Наскоро се пуснаха слухове за много твои евентуални връзки с Габриел Сото, Рафаел Амая и Кристиан де ла Кампа?
Ким: Пресата винаги преиначава всичко. Вече не обръщам внимание на такива неща. С Габриел Сото сме близки приятели и се радвам, че снимам сериал с него, но уважавам съпругата му Жералдин и техните деца. Не бих го допуснала в никакъв случай. Рафаел Амая е страхотен професионалист актъор, но с него нямаме никакви отношения. Относно Крис той ми е като брат и аз много го обичам. Имам прекрасни моменти с него. Все пак снимахме два проекта заедно.

Журналист: Това значи ли, че в момента търсиш принца на бял кон?

Ким: Не търся принца на бял кон, а човек, който наистина ще държи на мен и ще ме кара да се смея. В момента съм свободна, но това не ме притеснява въобще. Млада съм и аз знам, че когато дойде времето, ще срещна правилния човек.

Журналист: Какво търсиш в един мъж?
Ким: Не мога да кажа, че не търся освен вътрешна красота и външна. Все пак, колкото и да не си го признаваме, всеки, било то мъж или жена, първо се заглежда по външния вид на отсрещния, но за мен това не е особено важен критерий. Искам човекът до мен да бъде себе си и с голямо чувство за хумор. Животът ни е прекалено натоварен и забързан и аз предпочитам повече да се смея. А хуморът винаги помога.

Журналист: Ти имаш ли чувство за хумор?

Ким: Определено ме бива в шегите и понасям на майтап. Майка ми все повтаря, че съм голяма лигла, но какво да правя - такава съм си. Детското в мен винаги се обажда.

Журналист: Какви са твоите бъдещи планове в професионален план?
Ким: В момента снимам "Vino el amor" и изцяло съм се съсредоточила в това свое начинание. Надявам се зрителите да харесват сериала, защото той е чудесен. Не го казвам само защото участвам в него. Добре де, може би това е основната причина (смее се актрисата).

Журналист: След няколко седмици е Коледа, а след това Нова година. Как ще ги прекараш?
Ким: Обичам коледните празници и съм щастлива, че ще ги прекарам със семейството си и в семейна обстановка. Щастлива съм, когато се съберем цялото семейство - майка ми, баща ми, лелите, чичовците, братята ми и техните приятелки и особено моите братовчеди. Обожавам си семейството и съм щастлива, че то е голямо. Нова година ще я прекарам в компанията на близки приятелки и приятели. Какво по-хубаво от това? Вълнувам се наистина.

Журналист: Имате ли някаква традиция в семейството ви?
Ким: Нямаме по особена традиция освен да се съберем всички на едно място поне една вечер. Обичам това.

Журналист: Мислила ли си за почивка?
Ким: Радвам се, когато работя, защото така се чувствам значима и ценена. Може би след като приключа с участието си в сериала "Vino el amor".

Журналист: Какво те кара да плачеш?
Ким: Освен работата и някоя сцена, в която трябва да плача, много неща ме карат да лея сълзи дори и най-малките. Особено през този труден период, през който преминах, плаках много и не се срамувам да го кажа. Това е нормално човешко нещо. Когато ти се плаче, плачи - така се разтоварваш. Така преодоляваш по-лесно трудностите в живота, отколкото всичко това да го таиш в себе си.

Журналист: Какво те кара да се смееш?
Ким: Смея се много, виновни за това са всички, които участват в сериала "Vino el amor". Все някой ще измисли някоя пакост по време на снимките ни, за която да се смея. Пък и аз от време на време участвам в това (смее се актрисата).

Журналист: Какво ще пожелаеш на всички фенове?
Ким: Пожелавам на всички да бъдат здрави и да се борят за това, което искат.