loading...

сряда, 1 февруари 2017 г.

Вие пожелахте: Катерин Сиачоке


Колумбийката, позната предимно с ролите си на лоша, е успешна актриса както в САЩ, така и в Латинска Америка и Европа. 


Започва кариерата си през 1995г. и оттогава показва твърдия и брилянтния си характер в актьорството, което й е спечелило уважението на публиката. Справя се отлично и на театралната сцена. Друга нейна страст е танцът, затова се записва в школа по балет, но контузия я изважда от тази професия. Там се занимава с музикален театър и продуцент я открива и иска да я заведе в телевизията. Така става актриса.

Катерин е носител на много награди като актриса. Може би някои не знаят, че е получила награда Audiencia като най-популярната испаноговоряща актриса в САЩ. С Мигел Варони са заедно от 20г, но нямат деца и на този етап не искат.

- Разкажи ни за продължението на "Силикон за рая" "Без гърди ДА има рай"...
Щастлива съм, че играя в тази продукция. Плановете на Бог са по-добри от тези на човека. Щях да играя в друга телемундела в Мексико, вече всичко беше уредено, но излезна това и Бог ми показа, че е велик. В личен план е най-хубавото, което ми се е случвало от години. Имала съм много добри изживявания, но като това не. Да се науча пак да правя телевизия в родината си е прекрасно, да се запозная с хора като Фабиан Риос, Каролина Гайтан.

- С какво те впечатли Доня Хилда?
Наслаждавам се на ролята, защото е противоположна на мен - от личния й живот до начина, по който мисли. Тя е добра, наивна. Освен това, като знам, че сънародниците ми се радват на този персонаж, ме изпълва с радост.

- Вярно ли е, че Мигел ти "нареди" да си секси в теленовелите?
Каза ми да изкарам сексапилната си страна и да оставя морала настрана. Никога не бях секси в теленовела, но когато играх в "Любов в пустинята", казах на Мигел: "Не разбирам това, във всеки епизод искат да си лягам с различен мъж. Мисля, че няма да правя тази теленовела". Тогава той ми каза: "Ще я направиш и ще я направиш много добре, тъй като тя е проститутката на селото. Възхищавах ти се като актриса преди да си ми съпруга, сега като си ми, искам да продължа да ти се възхищавам". И го направих. От тази продукция започнах да съм секси във всички теленовели.

- Взимаше уроци по танци, за да изиграеш Естефания в "Кралица на сърца"...
Естефания е съблазнителна жена, пресметлива, обича диамантите. Взимах уроци, защото не исках да ползвам двойничка. Танците на пилон дават сила на краката, корема, ръцете и гърба, което ми беше трудно.

- Разкажи някоя интересна случка от записите...
Случи се нещо особено по време на записите. Пилонът, на който трябваше да танцувам, го бяха оцветили в златисто и когато започнах да правя сцената, се хлъзгаше много и трябваше да вложа повече сили, за да го направя.

- Катерин, би ли искала да играеш повече добрата в историите?
Да, аз съм актриса и ми харесва да изпълнявам всякакви роли. Всъщност съм доста свита извън камерите. Омъжена съм за един и същи мъж от 20г., никой не може да каже, че ме е виждал пияна, че съм целувала други мъже. НО в теленовелите правя всичко - с различни мъже съм, с жени, целувала съм жени (в "Отмъщението"), имала съм еротични сцени и това е най-хубавото в кариерата ми - мога да правя всякакви роли.

- В реалния живот Катерин лошо момиче ли е?
Нееее, напротив! Може би именно затова се забавлявам толкова, изпълнявайки лошите, защото са толкова различни от мен, че сякаш си играя!!!

- Бидейки лошата в толкова истории, усещала ли си омраза от публиката?
Никога не съм получила обидна дума от хората, защото те усещат коя съм аз и коя е героинята ми. Знам, че на много мои колеги им се е случвало, но мен не са ме мразили, а съм убивала и крала мъжете на другите.

- Има ли някой в семейството ти, който ти нарича с истинското ти име Мария Алехандра?
Да, големият ми брат. Дори когато някой каже Мария или Мария Алехандра, се обръщам да видя.

- Имаш дълга кариера. Било ли ти е трудно да стигнеш там, където си сега?
Мисля, че на всеки му е било трудно в даден момент да постигне неща, но това кара да ценим повече всеки успех и когато погледнеш назад, да се гордееш с пътя, който си изминал. Не мога да отрека, че съм била и голяма късметлийка и че моят Бог ме е поставял в точния момент на точното място в точния проект. Някои го наричат съдба, аз го наричам Бог!

- Коя теленовела помниш със специална обич?
Помня една роля, която изиграх в началото на кариерата си в Колумбия, това е "Да оцелееш" (Sobrevivir). Обичам роята, защото тя ми отвори вратите на телевизията. "Хуаните" също е специална за мен, тъй като с нея станах известна в чужбина. "Любов в пустинята" е друга, която обичам, тъй като бе първата ми теленовела с Телемундо. "Отмъщението" с Габи Спаник също я помня. Много са! "Земя на страстта", заради която ме признаха за най-обичаната злодейка от теленовелите... Всяка роля е била специална за мен.

- От 16 години живееш в Маями. Как се чувстваш?
В Маями се чувствам като у дома си. Домът е там, където е семейството и където е сърцето. Освен това, често посещавам Колумбия, всъщност миналата година работих там и тази също ще работя там.

- Намираш ли време да гледаш телевизия у дома?
Да, голям телеманиак съм.

- Имаш ли хоби?
Да, обичам да готвя. Слава Богу, всичко в готвенете ми се отдава. Също и градинарство. Обичам растенията. 

- Изпитвала ли си ревност към Мигел, когато той е снимал с други актриси?

Не, никога! Имала съм късмета всичките му партньорки да са ми приятелки.

- А той теб?
Не, нещо повече - когато ме режисираше в "Силикон за рая", в сцените ми с Фабиан Риос искаше още и още.

- Какви общи качества имате?

Любовта към семейството е най-важното. Имаме добро чувство за хумор, обичаме животните.

- Кой държи юздите у дома?
Не съм аз (смее се). Мисля, че и двамата ги държим, ние сме екип. Понякога дърпам аз, понякога - той. Това е екипна работа и така върви много добре. Понякога единият вкарва гола, но има нужда някой да му подаде за гола, за да се стигне до победа.

- Има ли планове семейството да се увеличи?
Засега имаме три кучета и сме щастливи! Две немски овчарки, на седем и на година и половина и едно осиновено. Така ни е добре.

- Как се поддържаш секси и красива?
Уууй, благодаря. Няма тайни, важна е храната. Аз съм вегетарианка. И другото е да си сменяш често шампоана. Имам три в банята и мисля, че се отразява добре на косата.

- Разкажи ни някоя любопитна случка с фен...
Един много красив мъж, висок, с плочки на корема ми каза: "Голям твой фен съм още от дете, бях влюбен в теб в "Хуаните". Възхищавам ти се от дете!" (смее се). Колко бързо минава времето.

- Какво мислиш за Габи Еспино, Жанкарлос Канела...?
Обичам ги, те са големи мои приятели, красиви, талантливи и с голямо сърце.

- Какво би казала на феновете си?
Че ги обичам, нямам думи да им благодаря за любовта, която ми дават, съобщенията, които ми пишат. Те са важна част от живота  ми.










Няма коментари:

Публикуване на коментар

loading...