сряда, 1 февруари 2017 г.

Вие пожелахте: Катерин Сиачоке


Колумбийката, позната предимно с ролите си на лоша, е успешна актриса както в САЩ, така и в Латинска Америка и Европа. 


Започва кариерата си през 1995г. и оттогава показва твърдия и брилянтния си характер в актьорството, което й е спечелило уважението на публиката. Справя се отлично и на театралната сцена. Друга нейна страст е танцът, затова се записва в школа по балет, но контузия я изважда от тази професия. Там се занимава с музикален театър и продуцент я открива и иска да я заведе в телевизията. Така става актриса.

Катерин е носител на много награди като актриса. Може би някои не знаят, че е получила награда Audiencia като най-популярната испаноговоряща актриса в САЩ. С Мигел Варони са заедно от 20г, но нямат деца и на този етап не искат.

- Разкажи ни за продължението на "Силикон за рая" "Без гърди ДА има рай"...
Щастлива съм, че играя в тази продукция. Плановете на Бог са по-добри от тези на човека. Щях да играя в друга телемундела в Мексико, вече всичко беше уредено, но излезна това и Бог ми показа, че е велик. В личен план е най-хубавото, което ми се е случвало от години. Имала съм много добри изживявания, но като това не. Да се науча пак да правя телевизия в родината си е прекрасно, да се запозная с хора като Фабиан Риос, Каролина Гайтан.

- С какво те впечатли Доня Хилда?
Наслаждавам се на ролята, защото е противоположна на мен - от личния й живот до начина, по който мисли. Тя е добра, наивна. Освен това, като знам, че сънародниците ми се радват на този персонаж, ме изпълва с радост.

- Вярно ли е, че Мигел ти "нареди" да си секси в теленовелите?
Каза ми да изкарам сексапилната си страна и да оставя морала настрана. Никога не бях секси в теленовела, но когато играх в "Любов в пустинята", казах на Мигел: "Не разбирам това, във всеки епизод искат да си лягам с различен мъж. Мисля, че няма да правя тази теленовела". Тогава той ми каза: "Ще я направиш и ще я направиш много добре, тъй като тя е проститутката на селото. Възхищавах ти се като актриса преди да си ми съпруга, сега като си ми, искам да продължа да ти се възхищавам". И го направих. От тази продукция започнах да съм секси във всички теленовели.

- Взимаше уроци по танци, за да изиграеш Естефания в "Кралица на сърца"...
Естефания е съблазнителна жена, пресметлива, обича диамантите. Взимах уроци, защото не исках да ползвам двойничка. Танците на пилон дават сила на краката, корема, ръцете и гърба, което ми беше трудно.

- Разкажи някоя интересна случка от записите...
Случи се нещо особено по време на записите. Пилонът, на който трябваше да танцувам, го бяха оцветили в златисто и когато започнах да правя сцената, се хлъзгаше много и трябваше да вложа повече сили, за да го направя.

- Катерин, би ли искала да играеш повече добрата в историите?
Да, аз съм актриса и ми харесва да изпълнявам всякакви роли. Всъщност съм доста свита извън камерите. Омъжена съм за един и същи мъж от 20г., никой не може да каже, че ме е виждал пияна, че съм целувала други мъже. НО в теленовелите правя всичко - с различни мъже съм, с жени, целувала съм жени (в "Отмъщението"), имала съм еротични сцени и това е най-хубавото в кариерата ми - мога да правя всякакви роли.

- В реалния живот Катерин лошо момиче ли е?
Нееее, напротив! Може би именно затова се забавлявам толкова, изпълнявайки лошите, защото са толкова различни от мен, че сякаш си играя!!!

- Бидейки лошата в толкова истории, усещала ли си омраза от публиката?
Никога не съм получила обидна дума от хората, защото те усещат коя съм аз и коя е героинята ми. Знам, че на много мои колеги им се е случвало, но мен не са ме мразили, а съм убивала и крала мъжете на другите.

- Има ли някой в семейството ти, който ти нарича с истинското ти име Мария Алехандра?
Да, големият ми брат. Дори когато някой каже Мария или Мария Алехандра, се обръщам да видя.

- Имаш дълга кариера. Било ли ти е трудно да стигнеш там, където си сега?
Мисля, че на всеки му е било трудно в даден момент да постигне неща, но това кара да ценим повече всеки успех и когато погледнеш назад, да се гордееш с пътя, който си изминал. Не мога да отрека, че съм била и голяма късметлийка и че моят Бог ме е поставял в точния момент на точното място в точния проект. Някои го наричат съдба, аз го наричам Бог!

- Коя теленовела помниш със специална обич?
Помня една роля, която изиграх в началото на кариерата си в Колумбия, това е "Да оцелееш" (Sobrevivir). Обичам роята, защото тя ми отвори вратите на телевизията. "Хуаните" също е специална за мен, тъй като с нея станах известна в чужбина. "Любов в пустинята" е друга, която обичам, тъй като бе първата ми теленовела с Телемундо. "Отмъщението" с Габи Спаник също я помня. Много са! "Земя на страстта", заради която ме признаха за най-обичаната злодейка от теленовелите... Всяка роля е била специална за мен.

- От 16 години живееш в Маями. Как се чувстваш?
В Маями се чувствам като у дома си. Домът е там, където е семейството и където е сърцето. Освен това, често посещавам Колумбия, всъщност миналата година работих там и тази също ще работя там.

- Намираш ли време да гледаш телевизия у дома?
Да, голям телеманиак съм.

- Имаш ли хоби?
Да, обичам да готвя. Слава Богу, всичко в готвенете ми се отдава. Също и градинарство. Обичам растенията. 

- Изпитвала ли си ревност към Мигел, когато той е снимал с други актриси?

Не, никога! Имала съм късмета всичките му партньорки да са ми приятелки.

- А той теб?
Не, нещо повече - когато ме режисираше в "Силикон за рая", в сцените ми с Фабиан Риос искаше още и още.

- Какви общи качества имате?

Любовта към семейството е най-важното. Имаме добро чувство за хумор, обичаме животните.

- Кой държи юздите у дома?
Не съм аз (смее се). Мисля, че и двамата ги държим, ние сме екип. Понякога дърпам аз, понякога - той. Това е екипна работа и така върви много добре. Понякога единият вкарва гола, но има нужда някой да му подаде за гола, за да се стигне до победа.

- Има ли планове семейството да се увеличи?
Засега имаме три кучета и сме щастливи! Две немски овчарки, на седем и на година и половина и едно осиновено. Така ни е добре.

- Как се поддържаш секси и красива?
Уууй, благодаря. Няма тайни, важна е храната. Аз съм вегетарианка. И другото е да си сменяш често шампоана. Имам три в банята и мисля, че се отразява добре на косата.

- Разкажи ни някоя любопитна случка с фен...
Един много красив мъж, висок, с плочки на корема ми каза: "Голям твой фен съм още от дете, бях влюбен в теб в "Хуаните". Възхищавам ти се от дете!" (смее се). Колко бързо минава времето.

- Какво мислиш за Габи Еспино, Жанкарлос Канела...?
Обичам ги, те са големи мои приятели, красиви, талантливи и с голямо сърце.

- Какво би казала на феновете си?
Че ги обичам, нямам думи да им благодаря за любовта, която ми дават, съобщенията, които ми пишат. Те са важна част от живота  ми.