сряда, 8 февруари 2017 г.

Вие пожелахте: Мишел Рено


Актриса с блестящо бъдеще, непокорна, красива и бъдеща майка.


Дебютира в теленовелите на 4г в "Ангели без рай" през 1992. На 16г. се връща с ролята на Мишел в хита "Непокорните". От 2009 започва да се снима по-често. Въпреки че играе в теленовели от скоро, мелодрами като "Хамелеони", "Нито с теб, нито без теб", "Жената от Вендавал", "Цветът на страстта" й стигат, за да може продуцентката Мапат да признае таланта й и да й даде първата главна роля със "Сянката на миналото" през 2014-2015. Веднага след това играе младата главна героиня в "Страст и власт". Без съмнение, тази млада актриса я очаква блестящо бъдеще.

Мишел Рено и Хосуе Алварадо са заедно от пет години, през ноември 2016 се ожениха и след почти месец ще се роди първото им дете, което е момче и ще се казва Марсело. Мишел усетила, че носи живот в себе си в същия ден, в който майка й, която почина преди две години, би отпразнувала своя рожден ден. Било сигнал - от небето майка й пратила най-ценния подарък - първото й дете.


- Сватба и дете, колко хубави новини! Как се чувстваш?
Супер щастлива. Това е най-хубавият етап от живота ми. Чувствам се реализирана като жена и като човек. Щастлива съм да бъда омъжена жена и чакам вече да видя бебчето си.

- Как се запознахте с Хосуе?
Той е най-добрият приятел на брат ми, познавам го от десет години, много преди да станем гаджета. Той просто се грижише за сестричката на приятеля си и изведнъж просто се появи искрата.

- Какво ти харесва най-много в него?
Всичко, харесва ми целият, подлудява ме. Харесва ми благородството му, личността му, колко е освободен. Но най-вече ми харесва как ме кара да се чувствам. От първия ден съм като в облаците. 

- Как разбра, че си бременна?
От доста време го търсихме, но не ставаше. Мислех си, че аз имам някакъв проблем и отидох на лекар. Но тъкмо седмица след това, когато чаках да си направя едни изследвания, започнах да се чувствам странно. Беше 26 юли, денят в който майка ми щеше да има рожден ден. Бях с брат ми, снаха ми и племенника ми. Казах им: "Мисля, че почвам да се чувствам зле. Ще си направя тест за бременност". Няма да повярвате, но... беше положителен. Разбрах, че е подарък, който мама ми прати от небето.

- Хосуе беше ли с теб в този момент?
Не, не исках да си правя теста пред него, защото, ако беше отрицателен, не исках да го разочаровам. Щом видях, че е позитивен, много мислех как да му го съобщя.

- И какво ти хрумна?
Той е фен на Реал Мадрид. Украсих цялата стая и купих три нови тениски на екипа - една за него, една за мен и третата... за бебето! Трите бяха с надпис: "Татко", "Мама", "Бебе" и "Обичам те" на всяка. Беше сладко. Когато той влезна в апартамента, му казах: "Знаеш ли? Днес е рожденият ден на мама и тя ти праща подарък". Влезнахме в стаята, той беше в шок. "Наистина?", "Истина ли е?", ме питаше. Развълнува се, каза, че иска да е винаги с мен.

- Как ти предложи брак?
След като му казах, че съм бременна и той каза: "и аз имам изненада за теб, не за днес, но искам да видиш, че двете неща нямат нищо общо". Отиде до гардероба си и извади годежен пръстен. Каза ми: "Истината е, че вече исках да се оженим". Тъй като станаха много изненадите, искаше това да си има своя момент и затова на другия ден организира вечеря. Там ми предложи да стана негова жена. Беше невероятно.

- Кой е най-специалният спомен от сватбата ти?
Няма съмнение, че това беше най-щастливият ден в живота ми. Не се бях чувствала така преди - супер щастлива, влюбена. Хосуе ме изненада като засвири на живо. Чувствах се като голяма късметлийка.

- Как минава бременността?
През първите три месеца повръщах, гадеше ми се, всичко, защото не спирах да работя, бях уморена. От третия месец вече не бях така раздразнителна, въпреки че имах същите симптоми. Наслаждавах се на всичко, бях доволна, казвах си: "създавам бебе", мислех, че са неговите хормони или че създавах бял дроб, сърчице. Радвам се много. Вече искам да го видя, да го глезя, целувам. Вълнувам се да имам собствено семейство.

- Какво следва за теб? Ще продължиш ли като актриса след раждането на Марсело?
Да, актьорската ми кариера е като друго мое дете. Години наред я храня, грижа се за нея, расте, уча я и няма да я оставя. Сега моят приоритет са бебето и семейството ми и докато Марсело има нужда от мен, там ще съм до него. Но няма да пренебрегна кариерата си. Освен това, бременността бе напълно планирана, защото знаех, че през януари ще излезне сериалът "Супер Х", беше перфектното време да го заснема, след това забременях и когато се роди бебето ми, кариерата ми ще продължи да работи, тъй като сериалът ще е в ефир. Мисля, че този сериалът ще бележи кариерата ми на преди и след.

- Какво детство имаше?
Много хубаво и щастливо детство.

- Как реши, че искаш да си актриса?
Един ден казах на мама: "Искам да съм актриса". Тя каза: "Ок, да звъннем на Педро Дамян". Поиска среща с него, дадоха ни, той ме видя и ме включи в "Непокорните". Там се убедих, че искам да съм актриса. Посрещнаха ме с много обич. Атмосферата беше невероятна. След това влезнах в Школата на Телевиса, продължих да уча.

- Каква е разликата между Мишел, която правеше младежки сериали и Мишел, която получава главни роли?
Разликата е огромна. Израснах много като човек, преживях тежки ситуации, които ме накараха да помъдрея. Когато се снимах в "Хамелеони", не бях готова за отговорността да съм главната героиня, но сега съм доволна и уверена в себе си. Това е разликата.

- Кои ситуации те накараха да помъдрееш?

Загубих майка си и това промени целия ми живот. Колкото до работата, да имаш всеки път все по-важни роли, те кара да помъдрееш.

- Какво означаваше за теб първата ти главна роля?
Бях много щастлива, уверена, вярвах, че щеше да ни се получи добре. С една главна роля ти се отварят много врати, но също и се затварят, ако не се справиш добре. Мапат ме беше подготвила в няколко теленовели преди това и ме научи как да се справям. Бях интензивна, упорита, прилежна и затова бях сигурна в себе си.

- Ти сама си проправяш пътя...

Харесва ми тази професия. Аз съм от тези хора, които не ги е грижа за славата. Харесва ми самото актьорско изпълнение. Може да играя в парка и пак ще съм щастлива. Искам хората да ми вярват и да са мои съучастници.

- Преди 15г. Адела Нориега изигра тази героиня в "Изворът". Плашат ли те сравненията?
Уважавам я, защото е отлична актриса и цяла институция, но не вярвам в сравненията между актьори, защото всеки актьор работи със свои средства като своето тяло, своите изживявания. Аз нямам нито нейното тяло, нито нейните преживявания. Бих искала след време и за мен да говорят така, както се говори за нея. Ще бъде голяма чест за мен.

- С кого от колегите ти станахте приятели?
С Лисет (Моника от "Не ме оставяй"), много я обичам. Също с Алтаир Харабо, Фабиола Гуахардо, Марлене Фавела, Ариадне Диас, Сорайда Гомес и много други.

- Как се чувстваше в "Страст и власт"?
Като голяма късметлийка сред толкова големи звезди. Когао правих сцени с Хорхе Салинас, винаги се прегръщахме и му казвах, че ми харесва да работя с него. Беше страхотно, когато и той се приближаваше и ми казваше, че и на него му е приятно да работи с мен. Имахме химия, разбирахме се, говорихме си. С Фернандо Колунга нямахме много сцени, но го обичам, той е мил, грижи се за мен. Сусана Гонсалес, с която играя за трети път, също е страхотна актриса.

- Какво обичаш да правиш в свободното си време?

Да рисувам, да правя йога, да съм със семейството си, да ходя на плажа и да чета.

- Мечтаеш за...?

Искам да работя в Холивуд.