петък, 7 април 2017 г.

Ливия Брито не мисли за сватба, но за деца да


Актрисата има връзка с певеца Саид, кавалера.


Ливия Брито уверява, че се идентифицира със силата и независимостта на героинята си в "Пилотът", толкова, че вече не мисли да се омъжва както в традиционните теленовели като "Италианската булка". Актрисата твърди, че вече живее с половинката си и се прибира у дома със синини заради екшън сцените по време на записите на сериала.

"Прибираш се вкъщи, усещаш болка по тялото и си казваш: "Защо ме боли така?" Гледаш една синина по ръцете или краката от сцените, в които ме "изнасилват". Приятелят ми си идва и ме пита: "Мила, какво са ти направили? Отиваш да те съсипват всеки ден и се прибираш почти мъртва" и му казвам: "да, неща от работата, бебе"", споделя кубинката.

Брито е щастлива с любимия и така го показва в мрежите. "Той е много специален човек, много, много специален. Обичам го с цялото си сърце, различен е и ме обича". Може би Саид ще я заведе до олтара. "Може би, дано, говорили сме за деца и всичко", макар че това със сватбата все още го обмисля.

"Винаги съм мислила, че ще го направя, но когато правих теленовели, си казвах, че би било хубаво да се омъжа в бяло, но не. Мисля, че сме във време, в което се случват много неща, много приключния на бързи обороти, че жените вече не мислим за бели рокли нито за сватба".

Значи няма да се омъжи в бяло? "Не, в лилаво, хаххаах. А, разбира се, искам да създам семейство", каза, потвърждавайки, че иска да бъде майка.

Може би само в теленовелите ще я видим облечена в бяло