събота, 15 април 2017 г.

Химена Дуке за сватбата си: "Намерих своя принц"


Лицето на Химена Дуке грее всеки път, щом заговори за любимия си Джей Адкинс.


Колумбийката уверява, че е намерила в бъдещия си съпруг мъжа на мечтите си. "Чувствам се като кралица до него". Толкова е сигурна във връзката си с Джей, че й трябваха само няколко месеца, за да стигне до най-важното заключение в живота си: че иска да сподели остатъка от дните си с него.

- Как вървят приготовленията?
Добре. Работя здраво по тях. Една сватба изисква много работа и аз се включвам в абсолютно всичко, така че работя здраво всеки ден.

- Защо сватбата е толкова важна за теб?
Първо, защото, както казват, това повелява Бог и искам да правя и следвам неговите стъпки. Това е написано, затова трябва да го направя. Второ, защото мисля, че от малки винаги сме мечтали да бъдем принцеси и да се срещнем пред олтара с приказния си принц. Така, че да кажем, че това е сбъдната мечта. Не само мечтая да се омъжа, а да се омъжа за правилния човек, този, който ме обича с цялото си сърце, който ме цени, уважава и ми дава моето място и това на сина ми. Това ме прави много щастлива. Не само сбъдвам мечтата си, но и това, че открих моя принц.

- А роклята?
Вече ми я правят. Скоро ще кажа коя е моята дизайнерка.

- Кой ще те отведе до олтара?
Баща ми ще дойде от Колумбия. Слава Богу, дадоха му виза и той ще ме отведе до олтара, както винаги съм мечтала и съм много доволна.

- Как си представяш този ден?
Представявам си се много нервна, затова практикувам и правя всичко психологически настроена, че на този ден ще съм много добре и отпусната. Но няма да лъжа - малко съм нервна.

- Имате ли дата?
Ще е тази година. Все още нямаме уточнен месец, но ще е тази година сигурно.



Карлос Понсе, който имаше шестгодишна връзка с Дуке, сподели, че двамата сега имат "хубави отношения, сърдечни. Половинката й не я познавам. Виждали сме се два пъти, но и хубава връзка". Понсе увери, че салонът за красота, който държеше с Химена, докато бяха гаджета, вече не съществува. "Приключихме бизнеса, продадохме сградата".