събота, 20 май 2017 г.

50-те най-красиви 2017... I-ва част


В това специално издание на списание People en Español, което празнува 20-та годишнина на най-красивите, не са включени 50, а 100 известни личности.


Тази година изданието отбелязва влиянието на социалните мрежи, затова снимките са разделени на категории като #Селфи/Selfie, #Блясък/Glam, #Щастие/Happy, #Любов/Love, #MCM/ManCrushMonday, #БезФилтър/NoFilter и #TBT/ThrowbackThursday. По традиция Ви показваме фотосите само с актьорите. Ето кои попадат в тазгодишното издание и в коя категория.

В #Блясък/Glam пръскат блясък: Марджори де Соуса, Дана Паола, Хулиан Хил и Кейт дел Кастийо.

Марджори де Соуса 
 На тази венецуелка й отне само три месеца да си възвърне тялото след раждането на първородния й син Матиас Грегорио през януари. Каква е тайната й? "Препоръчвам да си сложите колан. Бях като мумия, но помага много с раните. Освен това, коремът стои като желатин", признава Марджори на 37г., която се подложи на цезарово сечение. "Трябва да кажа, че когато започнах да си слагам моите дрехи, беше невероятно усещане!".
 Нейното ликуване не се дължи само на връщането към нормалния размер дрехи, но и на непредполагаемото удовлетворение, което й е донесло бебето й, плод на връзката й с актьора Хулиан Хил. "Най-щастливият момент в живота ми е раждането на сина ми", изтъква артистката, която през първите месеца от живота му остави настрана кариерата си, за да го храни и да се грижи за него. "Влюбена съм в него".

Дана Паола
 Не мислете, че тази мексиканка се гласи само с лула и ръкавица, за да позира за снимки като тази. "Аз съм човек, който се определя за вечно бляскава, опитвам се да нося този хаштаг с голяма гордост", признава Дана на 21г. "За да отида до супермаркета, дори до фитнеса, намирам дрехи, с които да изглеждам добре и да се чувствам добре с мен самата".
 Копротагонистката на "Донята" не винаги се е чувствала толкова великолепна в кожата си. "Голяма част от хората сме неуверени, в професионален план съм била доста несигурна, случи ми се в "Донята", когато не знаех как да направя една сцена , споделя и певицата, която играе в пиесата "Днес не мога да стана" в Мексико Сити. "Трябва да се приемаме каквито сме и да не се сравняваме".

Хулиан Хил  
 Бонд, Джеймс Бонд? "Не, Хил, Хулиан Хил", шегува се актьорът, виждайки се с този костюм. Без съмнение, огледалото и камерата са добри съюзници за Хулиан Хил на 46г. "Гените помагат много, ям здравословно, понякога ям сладко, пица, но ям здравословно - не се стресирам, не пуша, не пия", уточнява аржентинецът, чийто филм "Хесус от Назарет" ще се излъчи тази година. "Не съм и толкова скучен. Да изглеждаш добре изисква много неща. Обичам да правя упражнения, поне не пропускам да тичам".
 Ако синът му Матиас Грегорио на 3 месеца го кара да тича и да сменя памперси и биберони, не си личи. На лицето му е изписано само щастие, когато говори за третото си дете. "Една усмивка, един детски поглед, миризмата му, всичко е по-голямо", описва. "Най-важното е любовта".

Кейт дел Кастийо
 Да си естествен е най-бляскавото за тази мексиканка, но да живееш с "чест" е начинът й на действие, не само марката й текила. "В днешно време мъжът вече няма чест, няма дума", твърди Кейт на 44г., която след една съкрушителна година вижда живота й в сцена като Първа дама на Мексико в сериала "Ingobernable". "Преди ценях честта на думата".
 Отдадеността и страстта, която влага тя във всяка една от героините си, винаги са я правили стойностна. Но в реалния живот какъв е идеалът й за мъж? "Не съществува!", смее се. "Аз също не съм идеалната жена. Харесвам мъже защитници, но да не е постоянно на теб. Да те оставя да бъдеш себе си, да се уча от него. Трябва да се възхищавам на този човек, ако не - ми доскучава бързо".


В #Щастие/Happy излъчват щастие: Каролина Миранда, Давид Чокаро и Талия

Каролина Миранда
 Впечатляващата красота и талантът на мексиканката я доведоха до това важно издание. Категорията, в която я включихме обаче я очарова най-много. "Харесва ми, защото мисля, че да си щастлив е задача за всеки ден", споделя синеоката красавица на 27г. "Не мога да опиша по-добре този етап от живота си, който е напълно щастлив и реализиран. За мен най-добрият подарък е да се наслаждавам, смея и да правя другите щастливи".
 Също обича да споделя успехите си и ежедневието си с почитателите си в социалните мрежи. "На хората, които ме следват, се опитвам да им изтръгна една усмивка или да ги вдъхновявам с всяка моя публикация", пояснява Каролина, която е готова да започне записите на новия сезон на "Госпожа Асеро". "Те винаги ме карат да се усмихвам с цялата им любов и обич, които ми изпращат".

Давид Чокаро 
 Какво доставя най-голямо удоволствие на протагониста на "Донята"? Да живее заобиколен от жени. Но не си мислете лошото! Давид е посветен на съпругата си, актрисата Каролина Лаурсен, и двете им дъщери. "Те са моторът на живота ми", признава аржентинецът на 37г. за музите си. "Те са най-важното, което имам".
 Друга негова страст е да играе падел, затова отвори свой спортен клуб в южна Флорида. Радостта му от живота преминава малкия екран - и големия също. През 2016 дебютира в киното в комедията "Локи 7" и търси и други. Освен, че дава уроци по актьорство с жена си, мечтае да продуцира кино и театър. "Трябваше да се боря много", признава за кариерата си, "но всеки расте".

Талия
 Каква е мисията на Талия? "Да споделям усмивки с хората, нещо, което им променя перспективата", заявява актрисата и певица на 45г., която всекидневно споделя в социалните мрежи пълнотата си със съпруга си Томи Мотола и децата си Сабрина на 9г. и Матю на 5г. "Всеки трябва сам да създава щастието си. С дара, който Бог ми е дал, а именно комуникацията чрез актьорството, модата и музиката, моето изразяване е щастие".
 Всъщност, оптимизмът й я е накарал да преодолява препятствия. "Несигурна личност съм. Не за физиката си, а за добродетелите си, а там трябва да се чувстваш най-сигурна в себе си", споделя мексиканката, която подготвя нов диск. "Да си щастлив, прави разликата. Определено, бъди щастлив".


В #Любов/Love пръскат любов Ариадне Диас и синът й Диего
 Приказният принц на мексиканката я държи лудо влюбена, без да има нужда от рози или покани за вечеря под лунната светлина. "Раждането е моментът, в който имаш среща на сляпо и срещаш любовта на живота ти и е така", казва Ариадне на 30г. за деня, в който се появи синът й Диего на почти годинка. "Понякога не можеш да повярваш, че изпитваш толкова голяма любов към някого и то за кратко време".
 Другият й любим е бащата на малкия, също актьор Маркус Орнелас на 34г. "Маркус е добър баща, супер спокоен човек, почтителен", уверява протагонистката на "Двойният живот на Естела Карийо". "Любовта ни държи и ни движи. Нищо не си струва, ако не го правиш с любов".


В #MCM/ManCrushMonday мъже пръскат сексапил: Орасио Панчери, Брандън Пениче, Габриел Сото и Пончо Ерера

Орасио Панчери
 Когато за красавци става дума, този аржентинец не може да липсва от списъка и той го знае много добре. "Мисля, че имам своето, привлекателност, Бог ми го е дал. На някои хора им харесвам, на други - не", смята Орасио на 34г., който протагонизира "Път към съдбата". "Повече от красив, смятам, че съм интересен".
 Да е лоялен е друго негово качество, най-вече що се отнася до семейството и приятелите му, уверява актьорът, който, когато не снима новата си история "Дива земя", се наслаждава на четенето, плуването и хубавото ядене. "Отдавам цялото си сърце на семейството си и всичко свързано с живота ми", разсъждава Панчери, който не се двоуми и споделя недостатъците си. "Нетърпелив съм и понякога доста импулсивен".

Брандън Пениче 
 Сърцето му принадлежи на съпругата му Кристал Сид, но мексиканският актьор от "Път към съдбата" кара всяка, която го види на малкия или големия екран, да въздиша по него, както и в социалните мрежи, където показва атрактивната си фигура. Но усилието му да го постигне стои по-далеч от суетата. "Не е само да имаш железни плочки на корема, трябва да спортуваме всеки ден и да се грижим за себе си що се отнася до храната", съветва Брандън на 29г. 
 Една от звездите от лентата "Призракът на годеницата ми" не позволява да има граници между него и феновете му. "Опитвам се да им покажа истинското ми аз, какъв съм, как живея, какво усещам", уверява. Обичам да споделям важни за мен моменти".


Габриел Сото 
 На 42г. този мексиканец е като ликьора, който даде име на най-скорошната му теленовела "Дойде любовта": по-добър с всяка изминала година. Великолепната му фигура се дължи на диета, която следва от години и на страстта си към бокса. "Вярвам твърдо в триъгълника, който е тяло, съзнание и дух, за да си добре", твърди съпругът на актрисата Джералдин Басан, на която е благодарен, че го е превърнала в "по-добър мъж". 
 Дали затова най-често използваният от него хаштаг към снимките му в социалните мрежи е #благословен/soblessed? "Чувствам се напълно благословен", споделя Габриел. "Всеки ден благодаря за благословиите, които ми дава Бог, които ми дава Вселената: здраве и семейство".


Пончо Ерера
 След като с десния крак в Холивуд със сериалите "Екзорсистът" и "Чувство 8" и след като стана баща на Даниел на 7 месеца, този актьор и певец най-накрая се е оттърсил от "RBD", чийто член бе в продължение на 5 години.
 Сега няма кой да спре този мексиканец на 33г. нито някой ще спре да го следи в социалните мрежи, където има над милион и половина последователи само в Инстаграм. "Те са разширение на нас", смята Пончо за социалните мрежи, който води и шоуто "Теория на глупостта" по НатДжио. "Споделям проекти, ситуации... моето ежедневие". Това ежедневие се промени с идването на Дани, твърди той. "Да съм баща е най-страхотното преживяване в живота ми".


Очаквайте и 2-ра част съвсем скоро...