понеделник, 1 май 2017 г.

Адела Нориега се завърна... поне в социалните мрежи


Една кралица се завърна! 


Протагонистката на едни от най-успешните теленовели започна да си комуникира с феновете си чрез Туитър и Инстаграм. "И тази съм аз, Адела Нориега (на снимката вляво)! След толкова години... Не съм същата Адела от преди, но съм щастлива и се чувствам пълноценна с всичко, което успях да създам през тези почти 8 години (през които не се знаеше нищо за нея). Щастлива съм и ще продължа така. 🙌🏻 Искам да кажа, че не, НЯМА ДА СЕ ВЪРНА В ТЕЛЕВИЗИЯТА, животът ми е такъв, какъвто винаги съм мечтала и искам да продължи така. Благодаря Ви за хилядите съобщения и обичта, ще поддържаме контакт чрез социалните ми мрежи", гласеше съобщението.

Много се запитаха дали това е истинската Адела, но профили на известни списания и уеб сайтове потвърждават, че е тя. Освен това, колежката й от "Огън в кръвта" Елисабет Алварес също го потвърди. "Днес си поговорих малко с моята скъпа Адела Нориега, зарадвах се да разбера нещо за нея след толкова време... и също така ми потвърди, че профилът й в Инстаграм е @adela_noriega  и в Туитър - @Adelanoriegamex"Минаха почти 10 години от последната й теленовела ("Огън в кръвта"). Единственото, което се знае за нея, е, че живее щастливо със семейството си в САЩ.