неделя, 30 април 2017 г.

Фатима Торе чака бебе


Актрисата, която сме гледали в "Желязната дама" и която ще гледаме в "Лъжовно сърце", очаква първото си дете.


Щастливата новина бе съобщена от продуцентката Карла Естрада. Бебето на актрисата ще бъде 18-то внуче в семейство Торе Ют, но това не попречи на родителите, братята и сестра й да се зарадват на новината. В началото не е имала симптоми, които да са й подсказвали за състоянието й, но странна умора я накарала да се замисли дали най-голямата й мечта не е на път да се сбъдне. "Тъкмо разбрах. Бременна съм от няколко месеца и съм много щастлива. Със съпруга ми Ектор Саласар си казахме, че като навършим две години от сватбата, ще си направим бебе. И сега минаха две години".

Фатима и Ектор заедно са разбрали, че ще стават родители. "Като му казах, че се чувствам странно, той ми купи тест за бременност и излезна положителен. Купихме още един и той се оказа също положителен. Отидохме на лекар и там чухме сърцето му. За майка ми е 18-то внуче и вече са свикнали, но аз съм най-малката и затова всички са щастливи".

Фатима в момента играе в театъра и се снима в сериала, посветен на Силвия Пинял. След два-три месеца ще се оттегли, за да се наслади на бременността си, а след раждането смята да бъде с детето си поне година, преди да се върне на работа. 

Честито!