събота, 6 май 2017 г.

Вие пожелахте: Диего Оливера


Преди 11 години отива в Мексико, кариерата му тръгва все по-добре и се превръща в един от най-желаните от продуцентите актьори.


От малък усеща привличане към артистичните среди, наследено от баща му, който е певец, и от други членове на семейството, които били актьори. "От много малък учих театър и на 12г. дебютирах като професионален актьор в много важна пиеса в страната ми Аржентина - "Сцени на улицата". Харесваше ми, но не мислих да живея от това".

Въпреки това, продължи да бъде запален по актьорството, докато учеше Графичен дизайн в университета. "Направих доста независими постановки и накрая се влюбих в тази професия до такава степен, че реших, че с това ще се занимавам. Бях на 23г.". След като е участвал в доста сериала с малки роли, идва неговият момент. Става известен с теленовелата "Руска планина" през 1994. Следват други хитове като "Модели 90 60 90", "Циганка", "Богати и известни", "Името на любовта" и др.

В личен план след връзката си с Флоренсия Пеня среща любовта на живота си - аржентинската актриса Моника Айос, която овдовяла и останала с едно дете. "Аз не се влюбих в звездата Моника Айос нито тя се влюби в мъжа от теленовелите". Никой не залагаше на връзката им, но с времето показаха, че са една от най-стабилните двойки и през 2001 се ожениха. През 2005 любовта им даде плодове с раждането на  дъщеря им Виктория, но Диего имал вече опит като баща. "Моника има син Федерико, който осинових и чувствам като свой".

В същата година, в която дебютира като баща, прави дебюта си и за Телемундо с "Къде си, татко?". Но, без съмнение, големият професионален скок идва на следващата година с първата му главна роля в Мексико - в "Монтекристо" със Силвия Наваро. Тази продукция става голям хит, славата му и признанието растат и той подписва договор с Тв Ацтека, което го кара да се настани в Мексико. "Тази теленовела ми промени живота и ме направи известен от днес за утре. Да видя мексиканската столица облепена с моето лице, бе невероятно, както и възможностите, които дойдоха след това". 

Популярността му била толкова голяма, че мъжкото списание Playboy решило да го сложи на корицата си за месец декември онази година. Известното списание направило изключение и за първи път не жена, а мъж красил корицата. Оттогава името му се превръща в "малка компания". "Спрях да имам мениджър и наех адвокати, счетоводители... Трябваше да поемам отговорности и да ръководя инфраструктура, която ми бе необходима и с която не бях свикнал". В Тв Ацтека играе също в "Да живея без теб", след това отива в родината си, където се снима в "Любовно наследство", сериал който така и недогледахме в България.

2010 е важна година за Оливера, понеже тогава подписва с Телевиса. Първата продукция, в която играе, е "Триумфът на любовта". Следват "Скъпо сърчице", "Лъжа, за да живея", "До края на света", "Непростимо", "Лъжовно сърце", "Жени в черно" и най-новата му "Дива земя", която най-вероятно ще му е последна в Мексико, тъй като актьорът обяви, че смята да се върне в Аржентина със семейството си. Тази година спечели и първата си статуетка от наградите на списание Tv y Novelas.

Измъчен баща в "Да живея без теб", състрадателен свещеник в "Триумфът на любовта", лош в "Лъжа, за да живея", главен герой в "Монтекристо", комичен в "До края на света"... истински хамелеон е този аржентинец. В реалния живот споделя, че е влюбен в семейството си.

- Как прие ролята в "Триумфът на любовта"?
Костваше ми много да оставя семейството си в Аржентина и да отида да снимам в Мексико, но историята ме плени. Освен това, за първи път работих с толкова голям продуцент като Салвадор Мехия.

- Преди това беше лош в "Къде си, татко?"...
Разбирах поведението на Грегорио, героя ми, но не го оправдавах. Мисля, че липсата на любов във важните етапи от растежа на всеки човек съсипват личността. Опитах се да се отърва от всякакви предразсъдъци.

- Разкажи ни за Армандо Ромеро в "До края на света"...

Един от най-трудните в кариерата ми, защото съм аржентинец, а трябваше да говоря като мексиканец от квартала.

- Там си партнираш с две красавици...
Да, и съм доволен (смее се). Армандо живее с Ирма, Алейда Нуньес и имат дете, но любовта им приключва. Един ден се появява Алекса, Клаудия Алварес и се разразяват страстни и напрегнати моменти.

- Какво те привлече в Мексико?
Исках да си пробвам късмета на друго място и там ми дадоха фантастични възможности. Щастлив съм още повече, че семейството ми е до мен. Тази страна е мила и ми харесва как се продуцира. След 10 години там свикнах с хаоса и трафика, боря се още само с пикантната им храна.

- Не спираш да жънеш успехи...
Щастлив и благодарен съм за всичко, което ми е дало Мексико. Дойдох с кариера от Аржентина и когато поискам, мога да се върна, но в Мексико ме посрещнаха с отворени ръце.

- Ритъмът ти на работа е много забързан...
Обичам да си почивам след всяка теленовела, но понякога идват истории, които не може да откажеш, както се случи с "Лъжовно сърце". С нестабилността в тази професия се радвам, че продуцентите ме имат предвид за проектите им. Още щом разбрах за "Лъжовно сърце", знаех, че ще е хит. 


Резултат с изображение за Диего Оливера лъжовно сърце
- Как се чувстваше в "Лъжовно сърце"?
Бях много доволен и удовлетворен. Темата е силна, в началото хората се объркаха, не разбираха как Леонардо може да се влюби в жената, за която се грижи от дете, но с напредването на епизодите хората почваха да разбират историята им и да ги обичат като двойка.

- Това е първата кратка теленовела на Телевиса. Губи ли се от магията й по този начин?
Сюжетът не губи силата си, напротив, с всеки ден изненадва все повече и затова бе успешна. Бях сигурна, че ще има успех, защото продуцентката Мапат я разказва много добре. От първия ден, в който разбрах за тази история, си казах, че искам да участвам и не сгреших.

Резултат с изображение за diego olivera corazon que miente
- Как се разбираше с екипа?
Целият състав пред и зад кадър бе страхотен и това се отрази. Идвах от друга теленовела и винаги се опитвам да се разбирам добре с всички. В "Лъжовно сърце" намерих много добри приятели завинаги като Пабло Лайл, като Алекс... с всички като цяло и тази емоция и професионализъм, с която ходихме да работим, се заразяваш просто.

В "Дива земя" за втори път ще си партнира с Клаудия Алварес и с Даниела Ромо за втори път играят майка и син.

Свързано изображение


- Сега се снимаш в друга теленовела...
Обади ми се Чава Мехия и искаше да съм в "Дива земя". Не можех да кажа не. Играя Анибал, амбициозен мъж, малко див и изкусен в бизнеса. Заради инцидент и болестта на жена му (Клаудия Алварес) се връща с нея в дома на родителите си (Даниела Ромо и Сесар Евора). Тогава братята му (Кристиан де ла Фуенте и Орасио Панчери) също се влюбват в нея и почват да я покоряват.

- Има ли значение за теб каква тежест има ролята в историята?
Не. На този етап и след 30 теленовели търся само герои, които да ми харесват и да обогатяват кариерата ми.

- Как преживя излизането на Майрин Виянуева от продукцията?
Казаха се много лъжи и макар те да продават, не осъзнават как вредят. Салвадор изясни, че е решение на компанията, тъй като Майрин щеше да е в няколко теленовели по Унивисион и не искаха да преекспонират лицето й. Клаудия Алварес влезна и трябваше да заснемем пак всички сцени.

- Синът ти следва стъпките ти...
Федерико вече бе играл в Буенос Айрес и дойде в Мексико, за да приключи образованието си. В "Лъжовно сърце" направи кастинг без продуцентите да знаят, че е мой син и бе прекрасно да играя с него, той е голям актьор. Казвам му само, че тази кариера е компромис и се надявам никога да няма проблеми.

- Винаги ли сте имали добри отношения?
В началото беше трудно. Когато срещнах майка му, знаех, че трябва да обикна и него и накрая го обикнах като мой син. Те двамата ми дадоха шанс да ги обичам и защитавам. Не съм им налагал нищо, дадох им време и всичко се подреди.

- Казва ли ти "тате"?

Не и уважавам това. Той използва друг термин - "шефе" и го приемам. Моника е щастлива и благодарна, че се разбираме така добре. Понякога дори не разбира как аз заставам на негова страна в някои случаи.

- Какво става с нейната кариера?
Иска да се върне в телевизията. Тя има силна кариера в Аржентина и мисля, че това ще е последната ми теленовела в Мексико. Това е силно и ми става носталгично, защото 11 години работя тук. Благодарен съм, но жена ми не може да пренебрегва кариерата си там. Аз я обичам и не мога да съм далеч от нея. Остава ми само да я подкрепям и последвам.

- Колко време сте женени?
16 години. Всеки ден я обичам и я обиквам пак. Тя всеки ден ми казва, че съм правилният мъж в живота й, живеем удобно, спокойно.



С Давид Чокаро са големи приятели