събота, 24 юни 2017 г.

Грегорио Перния пострада по време на снимки на "Без гърди ДА има рай"


Този четвъртък, 22 юни, Грегорио Перния претърпя сериозен инцидент, докато снимаше в Колумбия екшън сцена от новия сезон на "Без гърди ДА има рай" (Sin senos si hay paraiso). 

"Жив съм, слава Богу. Лошата новина е, че имах инцидент и засега съм в количка", сподели актьорът. "Снимахме една сцена за теленовелата. Ел Тити, героят ми, бяга през една тераса, имаше и дубльори, които да направят сцената, но аз им казах, че нямам нужда от тях и аз сам ще си я направя. И ето ги последствията", обяснява 47-годишният актьор.

Публикация, споделена от Gregoriopernia1 (@gregoriopernia) на



След случилото се е бил заведен веднага в болница. "Влизаме в операция", информира феновете си. Грегорио е оптимист и гледа от позитивната страна на нещата. "Това трябва да го приема като добър знак от живота, пратен ми от Бог, това е знак за любов и съзнание", уверява. "Много скоро ще се върна на сета и ще играя", завърши той.

За момента не се знае какво ще се случи с героя му в "Без гърди ДА има рай" през дните или семиците, в които актьорът ще се възстановява. Той стана много известен преди осем години с ролята на Тити в "Силикон за рая", където бе любовник на Каталина (Виялобос). Миналата година се върна в редиците на Телемундо със същия герой в продължението на сериала.

Скорошно възстановяване!