сряда, 7 юни 2017 г.

Джансу Дере за любовта, новите проекти, социалните мрежи и ОЩЕ НЕЩО...


Прочетете откъс от най-новото интервю с Джансу Дере ("Езел", "Завръщане")...

- Всичките Ви проекти са успешни. Рискувате ли при избора на проект. Изобщо обичате ли да рискувате?
Джансу Дере: Всяко решение си има риск. Разбира се, не съжалявам за своя избор. Това е гордост и радост. Изборът ми отново завършва с думите "Добре, че го избрах". 

- Какво е вашето отношение към социалните мрежи?
Джансу Дере: Опитвам се да се държа на дистанция. Имам профил в Инстаграм и го ползвам само за удоволствие, когато имам време. На разстояние съм и от телефона.



- Как разбирате, че сте влюбена?
Джансу Дере: Променя се динамиката. Не мога да кажа точно какво се случва. Но веднага разбирам. 

- Струва ми се, че се държите на разстояние и от хората....
Джансу Дере: Не ми харесва, когато всичко е едно и също. Не обичам много въпроси и бавно намирам общ език. Търпението ми си има граници. Обичам да съм сериозна.