сряда, 7 юни 2017 г.

Кои са първите проекти на новоизгряващата актриса Мирай Данер от "Кварталът на богатите"


Наскоро в интервю Мирай Данер сподели за своите първи стъпки като актриса и кой е проектът, който я е впечатлил най-много...

В момента тя участва в историческия сериал "Ти си моята родина". 

"Първо играх във филмите "Нагло дете" и "Нашият урок: Ататюрк". Бях на 11 години, когато се снимах във филма "Нашият урок: Ататюрк". Ролята на Мустафа Кемал Ататюрк беше изиграна от Халит Ергенч. Когато за първи път го видях той беше гримиран и много приличаше на истинския Ататюрк. Стоях пред Ататюрк. Дишането ми се учести, сърцето ми прескачаше, а аз треперех като лист от трепетлика. Не мога да опиша това чувство. Аз, детето, стоях до нашия "бащица". И да изиграя детството на Сабиха Гьокчен беше моята гордост.", сподели младата звезда от "Кварталът на богатите".