четвъртък, 8 юни 2017 г.

Рафаел Амая поздрави бившата си Анхелика Селая


Рафаел и Анхелика бяха пет години заедно и след раздялата запазиха добрите си взаимоотношения.


Анхелика Селая е напълно потопена в героинята си Джени Ривера за сериала "Пеперудата на квартала" (Mariposa de Barrio), който започва на 27 юни по Телемундо. Дългите снимачни дни, качването на 10 кг и макар да твърди, че не усеща отблизо присъствието на Дивата, е виждала знаци, които са й помогнали по пътя. "Вярвам в знаците и американците казват, че гарванът означава промени. Откакто разбрах за проекта или когато усещам, че не съм направила нещо добре, ми се появява един гарван... или докато чакам 3, 2, ми се появява гарван и е хубаво". 



Селая "ще придружи" бившия си Рафаел Амая в праймтайма на Телемундо с "Господарят на небесата 5" (El señor de los cielos 5), който започва на 20 юни. 


Самият Амая е поздравил актрисата за проекта й. "Да, обади ми се и ме поздрави, защото всеки, който познава семейството ми, знае, че майка ми е фен на Джени Ривера, кралица е на караокето на Джени и затова ме поздрави. Той гледаше майка ми как пее с пълно гърло песните на Джени и това е успех също и за майка ми", разказва Селая.


Това не е единствената причина Анхелика да бъде щастлива. Тя не само излекува сърцето си след раздялата с Амая, тя преоткри щастието в лицето на треньора Луис Гарсия и сега двамата ще стават родители. Анхелика обяви новината ексклузивно в предаването на Мария Селесте за Телемундо "Al rojo vivo". "Откакто се запознахме, и двамата знаехме, че да имаме семейство е една от мечтите ни. Не мога да си представя по-добър мъж, с когото да създам фамилията, която толкова желаех".

Angélica Celaya
Луис, от своя страна, изрази щастието си от сладкото очакване. "Вълнувам се от идването на бебето ни. Още от сега го обичам и Анхелика още повече, че работи здраво по време на бременността си. Гордея се с нея".

Честито, Анхелика!