сряда, 7 юни 2017 г.

Майкъл Браун иска вече да бъде баща


Актьорът вече иска да увеличи семейството си с актрисата Маргарита Муньос.


Майкъл Браун уверява, че от известно време се надига в него желанието да стане баща. Въпреки това, незабравимият Франко ще трябва да почака малко, преди да пише на щъркела, тъй като съпругата му е фокусирана в една теленовела.

"Да, бих искал да съм баща. Тя сега работи, в един сериал играе и не е най-добрият момент да има коремче, но скоро да. Аз вече имам желание, от известно време се виждам в ролята на баща", уверява синеокият красавец.

Той твърди, че бракът му с Маргарита е стабилен, благодарение на това, че и двамата се занимават с едно и също и имат еднакъв приключенски дух. "Аз съм романтичен, по детайлите. Освен, че сме мъж и жена, сме приятели и се радваме на живота еднакво. Не сме от тези двойки, които имат нужда от трети човек, за да се забавляват. Радваме се да сме си само двамата. И тя, и аз сме авантюристи и съм голям късметлия, че имам жена като нея до себе си, това изкарва най-доброто от мен".

От друга страна, аржентинецът се радва на участието си в телемунделата "Любимата на Кентавъра" и уверява, че е имал голяма химия с колежките си. "Разбираме се невероятно. Обядваме заедно, закусваме заедно, живеем заедно... И Лудвика Палета, освен добра актриса, ми е голяма приятелка. Голям професионалист е, приятно ми е да работим заедно. Със Сандра Ечеверия също се разбираме прекрасно. Много е забавна".