събота, 1 юли 2017 г.

Марлене Фавела се сгоди


Освен че е една от любимите актриси на публиката, Фавела е една от най-желаните необвързани дами... Но това приключи!


Чрез профила си в Инстаграм мексиканката обяви, че се сгоди за приятеля си, австралийския бизнесмен Джордж Сийли. Тя показа гордо годежния си пръстен.

"Днес е най-важният ден в живота ми. От малка мечтаех за своя собствена любовна история, мечтаех да срещна мъж, който ще ме обича и уважава. И да, неведоми са пътищата на любовта... Днес мога да споделя с Вас, че съм щастлива и благословена, че срещнах не само мъж, който ме обича и уважава, но срещнах приказния принц от приказки. Срещнах те на най-малко очакваното място и то без да те търся! Когато се появи в живота ми, разбрах истинското значение на щастието!!!!! Вече не ме е страх да остарея, защото ще бъде до теб. "Да, приемам, веднъж и хиляди пъти"!!!!".
От своя страна, щастливият годеник сподели: "От мига, в който видях лицето ти, голямата и красива усмивка, знаех, че трябва да съм с теб.. Твоята красота бе умопомрачителна. Въпреки това, колкото повече време прекарвах с теб, все повече осъзнавах, че си наистина специална и притежаваш истинска вътрешна красота". 

Все още не са обявили дата за сватбата, но може би Марлене веднага ще започне с приготовленията. Сийли не говори испански, затова двамата си комуникират на английски. Те се запознаха преди година чрез общи познати и искрата е пламнала веднага.  

Актрисата е отдалечена повече от година от теленовелите. Въпреки че има ексклузивен договор с Телевиса, наскоро се бе снимала в неофициалния трейлър на един от новите сериали на Телемундо и по-специално този, посветен на певицата Селена.



Честито, Марлене Фавела!