събота, 15 юли 2017 г.

Вие пожелахте: Наталия Стрейгнард


През 2009, точно на върха на кариерата си, Наталия Стрейгнард реши да се отдалечи от телевизията, за да създаде свое семейство.


След доста години в опит да си има дете, тя сбъдна мечтата си през 2011, когато се роди първородният й син Жак "едно толкова желано и търсено дете, че като го държах вече в ръцете си, бе сякаш чудо". Едно чудо, което се повтори три години по-късно, през 2014, с появата на Джиа, второто й дете.

Сега, на 46г., Стрейгнард стана майка за трети път. Малко изморена, но безкрайно щастлива заради бебето Джани, незабравимата протагонистка на "Моя сладка Валентина" споделя детайли около раждането и сегашния си живот.

- Първо, поздравления! Как се чувстваш? Как мина раждането?
Преживяването да имам друго дете бе най-хубавото, защото вече знаех какво да очаквам и подготовката е различна. Винаги съм се наслаждавала на раждането и този път бе още по-магическо, тъй като почти цялото семейство беше с мен и присъстваше на раждането на малкия ми принц - такова, каквото винаги съм си мечтала да е: бързо и без лекарства. Като добра натуристка винаги съм била за естественото раждане, без лекарства, които да те откъсват от реалността, и истината е, че ми беше много добре. Много съм щастлива, че успях да споделя този толкова уникален момент в живота си с хората, които обичам най-много. Откакто излезнах от дома си, при повече от половин час път до болницата, докато се роди Джани, мина по-малко от един час. Беше много бързо.

- Как е бебчето? На кого прилича?
Моят принц се роди прекрасен, здравичък и голям. До сега прилича много на брат си и сестра си.

- Говорейки за брат му и сестра му, как приеха те появата на Джани?
Големият ми син Жак, на 6г., израсна с идването на братчето му. По-зрял и любвеобилен е с бебето. Малката, Джиа, на 2г., ревнува изцяло от бебето и прави сценки, за да й се обърне внимание, но малко по малко ще й мине. Трябва да сме търпеливи.

- Какво означава за теб идването на новото бебче?
Появата на Джани в живота ни е сякаш отново получаваме чудо в ръцете ни. Перфектно е. Огромна и нова любов. Няма значение колко деца имаш, винаги има място в сърцето за повече. Напълно влюбена съм в семейството си. Децата ми и съпругът ми са най-хубавото, което ми се е случвало в живота.

- Трудно ли ти е да съчетаваш грижите за бебето с нуждите на другите ти две деца?
Трудна задача е, но успявам. Трябва само да намеря време за всички. Очевидно бебето изисква много повече време и малките трябва да го научат това. На всеки три часа яде, затова съм доста заета и спя малко. Но засега се наслаждавам на всяка минута и въпреки че съм изморена, не се оплаквам, защото съм луда от любов по тях. Знам, че съм късметлийка, че ги имам.

- В твоя случай възрастта не е пречка, тъй като роди на 46г...
Фактът, че имам семейство на моята възраст, мисля, че ме е накарал да го ценя и да искам да посветя много повече време на децата си, които са цяло чудо. Има много жени, които биха искали да имат моят късмет.

- Какво би казала на онези жени, които смятат, че на определена възраст не може да имаш деца?
Времето на Бог е перфектно. Децата идват, когато трябва да дойдат. Смятам се за напълно отдадена и обичлива майка. На сто процента от времето си съм с децата си и това ме прави щастлива.