събота, 15 юли 2017 г.

Отговорът на Хосе Рон за това дали е ударил приятелката си


Преди дни писахме за скандала около актьора от "Италианската булка". Реакцията от негова страна не закъсня.


Рон бе обвинен от списание "Тв Нотас", че по време на една сватба той се е напил, направил сцена на ревност на приятелката си и я ударил. В интервю за доста медии Хосе Рон каза: "Много рядко обсъждам публикациите на това списание. Не ми харесва, защото там има хора, които за няколко песос си измислят истории".

Попитан дали е ударил приятелката си, той сподели: "По-добре питайте нея. Аз какво мога да кажа. Никога в живота си няма да ударя жена". Дали я е изревнувал, виждайки я да танцува с друг? "Не, бяхме там с приятели и очевидно това е недоразумение". 

Приятелката му Даниела беше с него по време на интервюто и я попитаха за нейната версия. "Mного е различно шумно веселие от опит за удряне, насилие. Няма нищо общо". Тогава какво е станало? "Имахме голям спор, както всяка двойка. Тогава дойдоха родителите ми да ме вземат, но те биха отишли и до Китай за децата си". Хосе също каза, че са имали недоразумения като всяка двойка.

Накрая, запитан дали е бил пийнал повече, той каза: "Бях на купон, бях на сватба... на една от най-добрите си приятелки, много специален момент. Бях на купон, какво да ти кажа?"