петък, 22 септември 2017 г.

Айлин Мухика остана без дома си след земетресението в Мексико


Сред хилядите мексиканци, останали без дом заради земетресението във вторник, е и актрисата Айлин Мухика.

"Много съм изплашена. Сградата ми почти пада", разказа кубинката на People en Español. "Аз съм бездомна. В апартамента ми стените изпопадаха". От Гражданска защита за забранили влизането в блока, в който живее Мухика. "Бях на три метра от дома ми, когато се случи това. Стените на дома ми са напукани, мраморът в кухнята е на парчета", разказва Айлин, която в момента е във Веракрус по работа. "Затвориха улицата, където е сградата ми, защото има изтичане на газ. Някои сгради са на път да се срутят".

За щастие, е успяла да си вземе паспорта и този четвъртък, 21 септември, е отпътувала за Маями, където е семейството й. "Фамилията ми е добре след случилото се там от урагана Ирма. Децата ми са супер нервни заради случващото се", завърши Айлин Мухика.