петък, 22 септември 2017 г.

Вие пожелахте: Кристиан Мейер


Кристиан Мейер е един от най-добрите актьори на Перу и един от най-харесваните актьори в шоубизнеса.


След като изгради международна кариера като актьор, снимайки се за големите компания Телемундо, Телевиса, Унивисион и Ацтека, Кристиан Мейер се върна към музикалните си корени след 14г. "Не знам дали беше заради носталгия, но усетих, че трябва да направя един диск". Така създава "Нищо не се е променило" (Nada ha cambiado). 

Така, преди година, се мести в къща, разположена на един връх в Лос Анджелис, от където следеше пускането на новия му парфюм, съчетаваше дейностите по промоцията на филма "Всички мъже сме еднакви" и най-вече създаваше новия си албум.

Що се отнася до личния му живот, Мейер винаги го е държал настрана. През 1995 се жени за Марисол Агире, от която има три деца. Тринадесет години по-късно се развеждат. След това една от най-известните му връзки е с актрисата Хенесис Родригес. След раздялата им се превърна в един от най-желаните ергени. Говори се, че е имал отношения с колежката си от "Нежеланата" (La Malquerida) Ариадне Диас. Тя му даде страстна целувка по време на събиране и качи видеото в Инстаграм. Но връзка така и не беше потвърдена. 

Тази година Кристиан Мейер срещна отново любовта и не спира да показва колко е влюбен. Става дума за перуанския модел Алондра Гарсия Миро.

Кристиан Мейер режисира късометражния филм "Терминал", който бе представен на различни кино фестивали тази година и който разчита на специалното участие на сина му Стефано Мейер.

- Дискът ти се казва "Нищо не се е променило". Ти колко си се променил от последния си албум "11 нощи" през 2002 до сега?
Чувствам се по-сигурен в себе си. Нямам толкова страхове. Когато представях "11 нощи", бях на 32г. и нямах успеха, на който може би сега ще се насладя. Сега мога да спра за година актьорската си кариера и да се посветя на музиката. Мога да правя неща, които преди не можех.

- Разкажи ни за детството си...
Бях много щастлив. Ние сме четирима братя и сестри, аз съм най-малкият. Имаме по година разлика между всеки. Израснах в Сан Исидро, Перу. Винаги сме били обединено семейство и имах много приятели. Когато бях на 4г., баща ми реши да отидем да живеем в Коста Рика за една година и така направихме през 1975, защото политическите въпроси в Перу не бяха съвсем наред. Върнах се, когато щях да навърша 6г. и все още не ходих на училище. Въпреки това, сестра ми Карина, която беше на 8г., ме научи да чета и пиша. Тя ми даваше уроци, когато се връщаше от училище. След това винаги бях отличен ученик, но после почнах да се разсейвам малко (смее се).

- Беше ли непокорен тийнейджър?
Никога, правил съм пакости като всяко друго хлапе, но винаги бях послушен. Когато излизах по купони, се връщах в часа, в който са ми казали, не съм се дрогирал и пих рядко. Бях щастлив.

- В началото на кариерата си бил част от рок банда...
Като малък мечтах да съм част от банда и започнах като пианист на 13г. Баба ми имаше пиано в дома си и от малък ми привлече вниманието. На 6г. сядах и свирих някакви мелодии. Когато навърших 8 или 9г., баща ми подари електрическо пиано и на 13г. създадох своя група с приятели. На 18г. реших да създам професионална група.

- Имал ли си лишения?
Слава Богу никога не ни е липсвало нищо. Баща ми беше политик, а майка ми, която е бивша Мис Вселена, не искаше публичен живот и беше домакиня. Учихме в добри колежи и университети. Баща ни работи много за нас. Не бяхме богаташи, но живяхме добре. Благодарен съм на Бог и на усилието на баща ми, тъй като и четиримата успяхме да се изучим. 

- Какво учеше ти?
Преди да стана известен, исках да съм художник и скулптур, така че учих Графичен дизайн. Аз съм професионален музикант и когато записах първия си диск, започнах да имам успехи. С втория си албум започнахме да изнасяме концерти. Но баща ми искаше да завърша някаква професия. След втория албум групата се разпадна, станах солист. Две години по-късно , тъй като ми свършиха парите, започнах да работя като сервитьор във френски ресторант, за да си покривам разходите.

- В кой момент стана актьор?
С бандата правихме международни турнета и имахме голям успех, така че продуцентите на теленовелата "Врабче" (Gorrión) ме поканиха да я оглавя. Това бе през 1994г. 

- Говори се, че Ариадне Диас е скъсала с теб, защото е разбрала, че ще й предлагаш брак...
Хаха, представи си. Въображението няма граници. В този случай е напълно грешно.

- Имахте голяма химия с нея...
Така е, както с всяка една колежка. Направихме хубава работа.

- Как прие да играеш в "Нежеланата" 2014, последната ти теленовела засега?
С продуцента Хосе Ел Гуеро Кастро "кокетничахме" още от "Тереса" и "Корона от сълзи", но едва с "Нежеланата" се получиха нещата. Историята беше страхотна и се съгласих. Героят ми беше малко лош и малко герой, хареса ми.

- Когато не работиш, къде е твоето убежище?
Живея в Перу и когато не работя, се връщам в дома си и оттам ръководя кариерата си. Живея пред морето, обожавам залезите и ги гледам от балкона си.

- Семейството е всичко за теб...
Разбира се. Всъщност, когато съм в Лима, децата ми веднага идват вкъщи, защото живеят на два метра от мен. Те избират с кого искат да са. Големият ми син Стефано живее в Калифорния, където учи актьорство, следва моите стъпки. Двете момичета, Тайра и Джиа, живеят с майка си. Все още са малки и не знаят с какво искат да се занимават.

- Какъв баща си?
Обичлив, умирам за тях. Гледам да прекарвам колкото се може повече време с тях. От малки им внушавам любовта към спорта. Синът ми ходи на фитнес, а едно от момичетата на зумба.

- Какво обичаш да правиш в свободното си време?
Да чета, да гледам телевизия. Да ходя на кино и да ям пуканки. Старая се да го правя поне веднъж седмично, но трябва да съм вкъщи, защото във всеки един момент могат да ми се обадят и да ми кажат да си събирам багажа, защото отивам на еди-кое си място.

- Искаш ли още деца?
Не се виждам да тичам след деца пак. Щастлив съм с тези, които имам.

- Какъв е ключът за успеха?
Много съм организиран. Може би успехът при мен се дължи на това, че планирам всичко, поставям си цели и се опитвам да ги изпълня. Не правя всичко наведнъж, както се прави при всяко едно начало.

- Какви планове имаш?
Да продуцирам свои проекти и в даден момент да ги режисирам. Искам да се включвам повече в креативния процес на продукциите, в които участвам, а в които не - да ги режисирам. Искам да се занимавам с кино не с телевизия.

- Имаш и свой парфюм...
Компанията "Esika" ми предложи да съм лице на парфюмите й. Тогава им кажах не, защото исках да пусна свой парфюм с моето име. Започнахме да работим заедно с една парфюмеристка, която успя да предаде моята личност в ароматите.

- Върна се към музиката...
Да, макар че не беше планирано. А има неща, за които нямам желание. Като да правя теленовели. Не знам защо, но когато вече не се кефиш на нещо, трябва да го оставиш. Не искам да кажа, че се пенсионирам, но от много години спрях да им се наслаждавам и не искам да правя нещо, което не ме прави щастлив. Мисля, че всеки финал е начало на нещо ново.