петък, 12 януари 2018 г.

Вие пожелахте: Хосе Пабло Минор


Любител на простите неща, актьорът от "Италианската булка" показва, че разчита не само на красотата си, но и на таланта си. Онова момче, на което му харесваше да снима играчките си преди години, днес споделя невероятни снимки от алтруистичната си дейност по света, без да пренебрегва призванието си на актьор.


Хосе Пабло Минор е роден в Мексико Сити и още от малък е имал много занимания. Идва от семейство, което се е посветило на авиацията и е нормално това да му привлече вниманието. Затова е учил за пилот, но фотографията и актьорството също започнали да заемат място в съзнанието му. Започва с моделството на 15г. в Канкун. През 2014 г. той печели второ място в конкурса Модел на Мексико, мъжката версия на конкурса Нашата красавица на Мексико, и същата година представи страната си на световния конкурс за мъжка красота Мистър Свят, проведен в Англия. Остава на трето място.

През 2010 г. влиза в Центъра за артистично обучение (CEA) на Телевиса. През 2011 г. участва в теленовелата "Мис 15" на Педро Дамян. Следват специални изяви в "Клюкарката Акапулко" и в сериала "Изключителни". Жъне успехи в театъра, а в телевизията започва да играе все по-важни роли: "Какви богати бедняци", "Италианската булка", "Страст и власт", "Влюбвам се в Рамон" и "Моят мъж има семейство".

Определя се като "стара душа", защото винаги се опитва да намери по-дълбок смисъл във връзките си и в работата си. Обожава животните, не може да живее без котката си Бегоня. Мечтата му е да стане велик режисьор. Той излизаше повече от три години с мексиканската актриса Наташа Дуперион, докато през 2016 г. той реши да сложи край на връзката им.

- Хосе Пабло, как определяш себе си като човек и като актьор?
Аз съм човек, който обича природата и тази любов, за щастие, ме е накарала да уважавам всяко живо същество. Това ме прави по-добър човек и в същото време не ме кара да съдя другите. Напротив, опитвам се да разбирам поведението или причината за някои действия. Това е печеливша работа, защото освен факта, че наистина се радвам да живея така, този начин на живот също ме накара да опозная места и невероятни хора, много човешки и много фокусирани хора и определено това търся в живота.

- Как стана актьор?
Истината е, че станах актьор още като бебе. Имах леля, която работеше в Телевиса и в една теленовела имаха нужда от бебе. Тя ме заведе на кастинг и бях бебето в "Момиченца" през 1991г. Тогава нямах идея очевидно, а и родителите ми не искаха да се излагам на този път, така че животът ми беше нормален и отидох да живея в Канкун. По-късно, след като завърших за пилот, един приятел ми каза: "Защо не си оставиш снимките в Школата на Телевиса?". Така и направих и след 15 дни ми се обадиха, че съм приет.

- Как успя да комбинираш толкова различни неща като авиацията и актьорството?
Прекрасно е, защото понякога нещата стават без да ги търсиш. Това ми се случи, когато бях на 15г. и живях в Канкун. В семейството ми всички се занимават с авиация - дядо, татко, чичовците ми, братовчедите, брат ми... Тогава усетих нуждата да ги последвам, но когато приключих следването, започнаха съмненията и осъзнах, че не това искам наистина. Колкото и да обичам гледката от самолет или залезите, този ритъм на работа не е моят. Реших да пробвам късмета си в актьорството, защото винаги ме е вълнувало, но ми се е струвало извън възможностите ми.

- С какво кариерата ти като модел помогна на кариерата ти като актьор?
С всичко, те са много различни професии, но изведнъж те могат да вървят ръка за ръка заради присъствието на камерите. Мисля, че това беше добра несъзнателна подготовка, нямах представа, че това щеше да бъде пътят ми. Помогна ми да се развия и да съм по-сигурен, когато хората ме гледат или когато съм пред камери.

- Как изживяваш героите, които си играл в теленовелите?
За щастие, мисля, че имах възможността да правя герои, които ме интересуват, в проекти, които ми харесват. Може би това е пътят и може би един актьор всеки път има шанса да избира повече проектите си. Нещо, което ми е напълно ясно, е, че изобщо не търся главната роля; напротив, наистина бих искал да го направя, ако ролята и историята ме интересуват, но особено ако на проекта му е дадена възможността да има семинари и четения, защото вярвам, че често това липсва: подготовка, работа в екип, да говорим на един и същи език заедно, като екип, да създадем история.

- На какво се дължи постигнатото израстване в проекти като "Италианската булка" и "Страст и власт"?
Научих се да се наслаждавам и да обичам това, което правя, и да премахвам напрежението. Бях много благодарен, защото са били герои, които изискваха много от мен. Винаги ще има нещо, върху което да се работи и също така е много важно да има глад за растеж, да продължаваш да се учиш и да бъдеш по-добър. Но да, определено, тези две теленовели ми донесоха опит, как да се защитавам от камерите, как да използвам слушалка, когато е необходимо, как да слушам партньора си и, преди всичко, да призная, че това е екипна работа и това е нещо, което често не се взема под внимание или не може да се види, но аз не съм нищо без онзи, който ме осветява, без онзи, който почиства студиото ... 

- Какво могат да очакват зрителите от теб в "Моят мъж има семейство"?
Истината е, че е много хубава работа. Бях голям късметлия, защото изпитвам голяма любов към този герой и се опитах да го подготвя и да го изиграя с цялата си душа и с много любов. Виждате малко луд човек на име Габриел Муси, който е обсебен да води другите хора на малко неудобни места или да им даде някакъв стимул да реагират по някакъв различен начин, защото той се стреми към реалност. Той е син на Аугусто Муси, най-богатия човек в Оахака. Ето защо той винаги е носил тази голяма тежест да бъде "синът на" и че е работил само във фирмите на баща си, но иска да се отърве от това. Намира любовта по най-неочакван начин, но много реален. Той се влюбва дълбоко и това го кара да се промени, накрая да се разбунтува и да следва своите вярвания и мечти. Това е проект, който силно препоръчвам, защото има много добри послания и мисля, че това е необходимо в мексиканската телевизия. Това е лека история и направена с много любов.

- Какви планове имаш?
Бих искал да отида в Индия и да направя неща в Азия, напълно доброволни, но също така да опозная мястото и да направя някои фотографски проекти, друга моя страст, която имам. Имам нужда от това, за да бъда добре и да продължавам да раста, да създавам и да се уча. Има и предложение за театър, което ме прави много щастлив, защото искам да го направя. Говори се, че може да има втори сезон на "Моят мъж има семейство". Така че ще видим, защото това е чудесна идея, тъй като това е история и роля, в които съм силно влюбен.

- Кажи ни твоите социални мрежи, така че нашите читатели да са наясно с кариерата ти...
Инстаграм: @jp_minor; Туитър: @jpminor; Facebook: José Pablo Minor. Благодаря ви много, че ме придружавате, че ме следвате. Мисля, че Instagram е тази, която използвам най-много, за да публикувам новини или снимки.

- В Инстаграм виждаме, че си любител на фотографията. Откъде идва този интерес?
Определено е нещо, което искам да усъвършенствам. Това е страст, която ме влече все повече. Да създавам спомени е нещо, което се появи като идея от петгодишен. Обожавах да нареждам динозаврите си, за да ги снимам! Вече уча аналогова фотография, след това искам да уча дигитална. Винаги нося с мен камера, защото мисля, че е важно да запазим някои моменти.

- Разкажи ни за алтруистичната ти страна...
Имах шанса да бъда в Тайланд с една доброволна програма, за да се избегне малтретирането на слонове. В Непал съжителствах с деца в сиропиталище. Тези преживявания са безценни, защото срещаш хора и установяваш връзки, които не стават всеки ден.

- Какво научи от тези преживявания?
Научих, че нямаме нужда от много, за да сме добре или да бъдем щастливи. Много често сме на върха на нещо или мислим, че имаме нужда от него. С това научих, че наистина трябва да се фокусираме над същественото, защото това ни изпълва живота. Да се свържеш с природата, да си заобиклен от добри вибрации, от добри намерения... Определено това ще търся и занапред.

- Когато не работиш, къде може да те намерим?
В киното, което ми харесва. Също и в гората. Обичам да излизам извън града, здравословно е. Понякога го забравяме и се затваряме в работата. Трябва да си даваме време, за да дишаме и да се свързваме отново.

Игра на думи със заглавията на теленовелите, в които е играл...

- Чувствал ли си се някога без следа от себе си?
Определено да и мисля, че това е най-лошото нещо, което човек може да направи: да загуби себе си; опитайте се никога да не го правите и никога да не поставяте някой друг пред себе си.

- Какво предпочиташ: страст или власт?
Определено страст, защото страстта ми дава власт.

- Колко близо си до това да бъдеш мексиканско момче, което идва да се жени?
Много далеч наистина ... Искам да кажа, не знам какво ще се случи след един месец, но не го виждам много близо, защото имам други планове: да работя усилено, да се науча да свиря на инструмент, да продължавам да пътувам и да продължавам да раста като личност. В бъдеще ще видим дали нещо ще стане и ако да, ще бъда много щастлив или ще се опитам.

- Коя е най-голямата буря в живота ти?
Една, която ме беляза, когато бях дете. Живеех в Канкун. Винаги съм харесвал влечугите и имах зелена игуана, която се казваше Панфила. Тъкмо успях да я науча винаги да е с мен, на рамото ми. За да се чувства по-добре, започнах да слагам дънери в стаята ми, тя беше там и затворях вратата, за да не влиза моята котка. Един ден отидох на кино, върнах се, вратата беше леко отворена, не знам какво се е случило или как се е отворила, или аз така съм я оставила, но влезнах и намерих обезглавена зелената ми игуана и беше много голям удар за мен, бях на дванадесет или тринадесет години.

- Как би описал себе си на 15?
О! Истината е, че никога не съм бил голям купонджия ... По онова време си хванах първата приятелка, бях щастлив и експериментирах в живота. Разбира се, отидох да се храня с родителите си, което винаги правя на моите рождени дни, когато имам възможност. Бих се описал така: с китайски коси, доста пухкави и с доста ужасна мода.

- Какво винаги е на мода в твоя живот?
Зеленият цвят, растенията, фотографията и котките.