петък, 30 март 2018 г.

Даниела Алварадо се осмели да позира по бански


Даниела Алварадо има 32-годишна кариера, изградена със свои заслуги, симпатична е и показва красотата на истинската жена.


Бившата Мис Венецуела Марианхел Руис е много активна като бизнесдама и наскоро пусна нова линия бански, чийто модел е много специален - Даниела Алварадо. Тя е точно това, което Марианхел искаше да постигне с линията бански, а именно да бъде за всички талии с или без извивки, както сподели самата тя в Инстаграм. 

Актрисата от "Сгрешена самоличност", "Грехът на Анхелика", "Чудото на Хуана", "Да срещнеш приказния принц", "Съпруг за Естела" и др. написа в Инстаграм: "Осмелих се... Когато Марианхел ми се обади, за да бъда част от колекцията NATURA, й казах: "Но, Марианхел, знаеш че не съм слаба! Какво ще правя аз, снимайки се по бански?" И отговорът беше: "Това искам - всички да видят, че моделите не винаги са слаби, но имат извивки!" Да, аз не съм модел, аз съм актриса, но мога да опитам".


Марианхел и Даниела взривиха социалните мрежи със съобщението и снимките, на които са седнали заедно на плажа и показват два различни модела на цял бански.