събота, 7 април 2018 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 06-и април (петък)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 06-и април, ден петък!

Най-гледаната продукция за вечерта е "Опасни улици" (Arka Sokaklar). Показани бяха още епизоди от "Истанбулска булка" (İstanbullu Gelin), "Любов и синьо" (Aşk ve Mavi), "Да стане чудо" (Bir Mucize Olsun) (премиера), "Абдюлхамид" (Payitaht Abdülhamid), "Прости ми" (Beni Affet), "Намери ме" (Elif), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) и "Не ме оставяй" (Beni Bırakma).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Опасни улици" (Arka Sokaklar) (еп.476) на Kanal D с рейтинг 7,41%.

3. "Любов и синьо" (Aşk ve Mavi) (еп.60) на ATV с рейтинг 5,87%.

4. "Истанбулска булка" (İstanbullu Gelin) (еп.44) на Star TV с рейтинг 5,54%.

7. "Абдюлхамид" (Payitaht Abdülhamid) (еп.45) на TRT1 с рейтинг 3,89%.

8. Премиера: "Да стане чудо" (Bir Mucize Olsun) (еп.1) на FOX TV с рейтинг 3,66%.

20. "Намери ме" (Elif) (еп.705) на Kanal 7 с рейтинг 2,34%.

21. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.320) на Star TV с рейтинг 2,24%.

27. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1357) на Star TV с рейтинг 1,81%.

32. "Не ме оставяй" (Beni Bırakma) (еп.65) на ATV с рейтинг 1,69%.