събота, 21 април 2018 г.

Един футболист "открадна" сърцето на Катерин Сиачоке


Актрисата сподели възхищението си към защитник на Националния отбор на Колумбия.

Съпругата на Мигел Варони, която приключи наскоро записите на третия сезон на "Без силикон ДА има рай" (Sin senos si hay paraiso), призна, че харесва много Йери Мина, футболистът на Барселона и Националния отбор на Колумбия. Катерин следва кариерата му откакто той игра в колумбийския отбор Санта Фе и сега в испанския колос.


"Винаги ми казват: "Защо не говориш толкова за другите играчи?" Просто Йери Мина беше играч на Санта Фе, а аз съм им луда фенка, кръвта ми е червена, така че следвам кариерата на това момче от началото и тя е прекрасна", добавя Кати.

Сиачоке се възхищава на играча не само като спортист, но и като личност, тъй като твърди, че е голям съпруг, син и брат. "Възхищавам му се като спортист и като личност, историята му още от дете, как започва да играе, преминаването му в Барселона да тренира с Меси... голям успех! Вкъщи всички сме му фенове. Винаги ще съм зад него".