петък, 11 май 2018 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 09-и май (сряда)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 09-и май, ден сряда!

Най-гледаната продукция за вечерта е "Разказвай, Черно море" (Sen Anlat Karadeniz)! Показани бяха още епизоди от "Възкресението на Ертуурул" (Diriliş Ertuğrul), "Прости ми" (Beni Affet), "Намери ме" (Elif), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) и "Не ме оставяй" (Beni Bırakma).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Разказвай, Черно море" (Sen Anlat Karadeniz) (еп.16) на телевизия ATV с рейтинг 14,75%.

2. "Възкресението на Ертуурул" (Diriliş Ertuğrul) (еп.117) на телевизия TRT1 с рейтинг 13,11%.

14. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.343) на Star TV с рейтинг 2,56%.

16. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1380) на телевизия Star TV с рейтинг 2,32%.

23. "Намери ме" (Elif) (еп.728) на Kanal 7 с рейтинг 1,84%.

24. "Не ме оставяй" (Beni Bırakma) (еп.88) на ATV с рейтинг 1,75%.