четвъртък, 17 май 2018 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 15-и май (вторник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 15-и май, ден вторник!

Най-гледаната продукция за вечерта е "Жена" (Kadın). Показани бяха още епизоди от "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz), "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler), "Прости ми" (Beni Affet), "Намери ме" (Elif), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) и "Не ме оставяй" (Beni Bırakma).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Жена" (Kadın) (еп.29) на FOX TV с рейтинг 10,08%.

2. "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) (еп.103) на ATV с рейтинг 6,65%.

6. "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler) (еп.29) на Star TV с рейтинг 4,63%.

18. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.347) на Star TV с рейтинг 1,96%.

21. "Намери ме" (Elif) (еп.732) на Kanal 7 с рейтинг 1,89%.

26. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1384) на Star TV с рейтинг 1,82%.

31. "Не ме оставяй" (Beni Bırakma) (еп.92) на ATV с рейтинг 1,58%.