неделя, 13 май 2018 г.

Габи Спаник официално се връща в Телевиса с нова главна роля


Актрисата се снима за последно във Фабриката за мечти през 2010 в "Желязната дама".


Сега Габи Спаник ще оглавява новата теленовела на Салвадор Мехия "Избраникът" (El Elegido). Това е римейк на теленовелата „Проклятието“ с Ернесто Алонсо и Жаклин Андере от 1983г.

"Щастлива съм. Щастлива съм да видя толкова много колеги, които не бях виждала с години. Доволна съм, очевидно нямам вето и съм благодарна на компанията", каза Спаник.

В момента се търсят актьори за останалите роли. Продуцентът иска да види Фернандо Колунга като партньор на Габи. Ако това стане, феновете на двойката ще бъдат много щастливи, защото тази година се навършват точно 20 години от излъчването на "Узурпаторката". Друг кандидат за главната роля е Хорхе Салинас. За ролята на лошата са поканили Елисабет Алварес да се яви на кастинг.