петък, 25 май 2018 г.

Жулиана Паеш за децата, триковете и Малдивите


Актрисата и съпругът й Карлос Едуардо Баптища прекараха няколко дни на Малдивите.


Жулиана Паеш се наслади на райските плажове и показа добра форма. Тя бе придружена единствено от съпруга си. Въпреки че си е изкарала добре, признава, че децата са й липсвали. 



Жулиана е майка на две момчета - Педро и Антонио. "Да пътуваш е хубаво... но да се върнеш и да видиш малките си е още по-хубаво", написа актрисата от "Истинска звезда" в Инстаграм. Жулиана сподели, че иска така да отгледа синовете си, че да не бъдат мачисти. "Аз съм често питаща се майка, нямам готови отговори за всичко, което правя. Например, веднъж в басейна на хотела имах една ситуация, при която всеки би се запитал: "Да го оставя ли да плаче или да му показа обич". Аз съм много привързана към майка си, но тя не е жена, която да ме е глезила, защото тя също е имала строго възпитание от баба ми, но как да скъсаме тази нишка, без да изпуснем юздите на възпитанието, без да превърнем децата в разглезени. Размишлявам върху това през цялото време".


39-годишната Паеш, която последно се снима в "Силата да обичаш", сподели своя трик за грим, за да има кожа без дефекти. "Правя си чай от лайка, опитвам се да слагам повече концентрат, две-три пакетчета, слагам ги на лицето преди грима".

Жулиана Паеш увери, че иска още тези месеци да се снима в нова теленовела.