петък, 25 май 2018 г.

Мъжът на Марина Руи Барбоза е ревнив?


През октомври 2017 актрисата се омъжи за любовта на живота си Алешандре Неграо.


Червенокосата бразилка е омъжена от седем месеца, но твърди, че съпругът й не коментира теленовелите й. "Нося това, което ми харесва, с което се чувствам добре, имам правото да избирам и да се чувствам добре. Не може да съдим хората по това как се обличат. Аз обичам къси дрехи, с деколте и се чувствам добре, разбира се, има случаи, в които предпочитам други дрехи и мъжът ми ми казва: "Любов моя, тази пола е доста къса", но той знае, че никога няма да спра да нося такива дрехи. Той може би малко ревнува, но не ми се меси в това", коментира тя.


На събитие в Рио де Жанейро актрисата говори за мачизма, равенството на половете и битката на жените за уважение. Въпреки че смята, че й е твърде рано още за деца, Марина иска да не дава мачистко образование на децата си. "Това идва от дома, от детството. Когато стана майка, ще си мисля, че възпитавам бъдещите мъже на други момичета, така че това възпитание идва от родителите, от това как те се отнасят с децата си", заяви артистката, изтъквайки битката на жените за уважение и равенство. "Аз съм за равни права. Не защото съм жена да бъда нещо по-малко от мъжа. Искам да имаме равни права и избори".