събота, 26 май 2018 г.

Вие пожелахте: Африка Савала


Африка Савала е жена на риска и доказателство за това е навлизането й в музиката. 


Актрисата и модел започва кариерата си през 2005 на 21г. с главна роля в "Перегрина", римейк на "Касандра". От тази година не спира да участва в теленовели, сред които "Пощенски код", "Свят на хищници", "Единствено ти", "Да обичаш отново", "Корона от сълзи", "Необичаната", "Лъжовна любов", "Двойният живот на Естела Карийо", "Хваната" и най-новата й "Майката на шампиона".

- Нова главна роля с "Майката на шампиона". Как се чувстваш?
Мечтаех да работя с Роберто Гомес Фернандес и неговия екип.

- Играеш много млада майка...
Тита, героинята ми, наистина ражда много млада и двамата ще растат заедно, но си има и своите претенденти.

- Работата с деца събуди ли майчинския ти инстинкт?
Винаги съм била бавачка, но проблемът е професията. Усещам, че съм в добър момент и сега предпочитам да се фокусирам върху нея.

- Говорейки за професията ти... страхуваш ли се от минаването на времето?
Не се боя от нищо, аз съм актриса и когато стана по-голяма, ще правя други персонажи, но не ме интересува, защото най-много обичам да предавам емоции на хората.

- Какво става с музиката?
В този момент съм влюбена в теленовелата, която е невероятна, но няма да оставя и музиката. 

- Продължаваш ли с жанра груперо?
Да, имам песни с Джос Фавела и други композитори, но когато приключат записите на теленовелата, ще почна да записвам песни.

- Повлия ли ти ролята на Моргана в "Двойният живот на Естела Кастийо", където игра певица, за да се пробваш в музиката?

Наистина беше заради това, защото хората ми казваха, че се справям добре. В живота предпочитам да кажа, че съм опитала, отколкото, че не съм опитала. Ако има хора, на които им харесва, добре. Всичко беше заради Моргана, видяхме, че видеата имат доста гледания и така се роди идеята.

- За първи път беше лошата в "Двойният живот на Естела Кастийо"...
Бях много доволна, защото сбъднах още една мечта, а именно да бъда лошата. Дълго време се опитвах да го постигна и накрая стана. Беше невероятно, но аз винаги имам мечти и сега имам други, които се надявам да се сбъднат. Сега се намирам в прекрасен момент, в който ми се случват страхотни неща в кариерата и съм много благодарна.

- Искали са те за главната роля в "Нежеланата", но ти си избрала друга роля в същата теленовела...
Когато ми се обадиха, прочетох историята и Алехандра ме привлече. Говорих с продуцента Гуеро Кастро и го помолих да ми даде шанс да направя проби за тази героиня. Той ми каза: "Какво?" Отговорих му: "Ако не ти хареса, няма нищо". Даде ми шанс и останах с тази роля.

- Как започна кариерата ти?
Видях реклама за Школата на Телевиса и реших да отида да видя дали ставам за това. След това ми се обадиха за кастинг, но от този кастинг се оказа, че оставам и учих три години там. Като завърших Школата, една година се явявах на кастинги, докато не дойде "Перегрина" и така останах в теленовелата.

- Каква е тайната ти за тази фигура?
Освен диета и фитнес, правя упражнения с електростимулатор 3 дни в седмицата, това е нова система, която помага много. Тренирам 25 минути, прекрасно е. Правя го във фитнеса на брат ми Серхио, който е личният ми треньор.

- Защо не споделяш нищо за любовния ти живот?
Искам да се говори за работата на Африка и предпочитам да не излагам моя живот, защото после става деликатно.

- Как се запознахте с Едуардо Янес?
Започнахме да работим в теленовелата "Лъжовна любов" и така се опознахме повече. Мога да кажа, че вече четири години го познавам много добре. Знам какъв човек е. Той е мил, кавалер, каквото искат да казват хората. Аз съм жена, която се издържа сама, излиза напред, работлива, няма нужда от никого. Никога не бих била с някого, ако е лош (както го описва пресата). Заобиколена съм с добри хора. Имам малко приятели, но са добри, грижа се за семейството си, имам много ценности. Когато видя добри хора, ги допускам в живота си. Затова мога да кажа, че го познавам и съм спокойна, защото той е добър човек.

- С Едуардо Янес гаджета ли сте?
Няма да кажа, но мисля, че е очевидно. Никога не сме искали да говорим за това. Искаме да се говори за нашите кариери. Трудно е да скриеш личния си живот.

- Как минава един твой ден?
Ако работя: ставам много рано, за да спортувам, след това се къпя и отивам на записи, връщам се късно вечерта, за да бъда с котките си или да уча и после спя. Ако имам свободен ден: спортувам сутрин, прекарвам деня със семейството си, ходя на кино, въпреки че обичам да съм си вкъщи и да гледам сериали.

- Виждаш ли се омъжена и с деца?
Омъжена не, защото не мечтая за брак. Мисля, че когато искаш да си с някого, ти си и точка. Деца да в някой момент от живота.



- Какво не знаят феновете ти за теб?
Голяма поспаланка съм, проверявам какво са писали през цялото време, фен съм на сладоледите.