четвъртък, 7 юни 2018 г.

Жулиана Паеш бе избрана за "Най-добра актриса"


Жулиана Паеш продължава да жъне плодовете на доброто си представяне като опасната Биби в "Силата да обичаш". 


Ослепителната бразилка бе избрана за най-добра актриса на Бразилия през 2017 и едва този понеделник, 04-ти юни, вечерта актрисата получи наградата на наградите APCA (Асоциация на критиците на изкуството). "Това е специална вечер, аз съм толкова щастлива и ще споделя всичко с вас", каза звездата. - "Вече е в ръцете ми" - възкликна тя, вече държейки трофея си. Наградата е за актьорската й игра в две продукции - теленовелата "Силата да обичаш" и серийния филм "Двама братя".

Паола Оливейра, другата главна актриса в "Силата да обичаш" поздрави колежката си за наградата. В категорията Телевизия на APCA, "Силата да обичаш" спечели като Най-добра теленовела, а за Най-добър актьор бе избран Жулио Андраде. Преди 61 години APCA посочва и избира най-доброто от годината в различни категории на изкуството. Общо има 11 категории: Архитектура, Изобразително изкуство, Кино, Танц, Литература, Ерудитска музика, Популярна музика, Радио, Театър, Детски театър и Телевизия.

Това не е единственото признание за Паеш. Тя ще представя Бразилия на 46-то издание на американските награди AFI Life Achievement, които ще се проведат днес, 7-ми юни, в Лос Анджелис, САЩ. "Голяма чест е за мен да представям Бразилия и Латинска Америка на толкова важно и престижно събитие", сподели емоцията си Жулиана.