събота, 9 юни 2018 г.

Вие пожелахте: Анджи Сепеда


"Живея като циганка", твърди актрисата.


Обича изпитанията, уверена е в себе си и неспособна да се парализира пред предизвикателствата. Хиперактивна, чувствителна, неспокойна, свободна, нетърпелива, директна и избухваща, казва каквото мисли, прави йога. Мечтателка и авантюристка, обича да става рано, да танцува, да готви. В момента не е влюбена и животът й е показал, че работейки здраво, нещата ще дойдат, когато трябва да дойдат.

Последната година, в която е живяла в Колумбия, бе 1997 г. Тя се влюбва в Диего Торес, а след като се установява за известно време в Аржентина, започва да записва продукции за Перу. "Ходих от едно място на друго и двете страни ме посрещнаха много добре, имам приятели навсякъде, които обичам". След това отива да живее в САЩ, изучава актьорско майсторство и след известно време пътува в Европа, за да стане известна. Там тя започва да работи и остава в Испания, като прави обещаваща филмова кариера, което беше първоначалното й желание.

Почти четири години е живяла в Испания и очите й светят, когато говори за Мадрид, град, където иска да остане още малко и който не би сменила за нищо в момента дори и за каменния си корал. "Доскоро казвах, че просто минавам през Испания, но сега реших да се установя окончателно".

Във филма "С любов и без любов", заснет през 2010, Анджи играе Клаудия, привлекателна жена, която очевидно има перфектен живот: приятно кафе, щастлив брак, отговорен син и луд любовник, който не иска да напусне. И това е мястото, където се е родила комедията - доста познат жанр за актрисата не само защото тя я е правила преди, а защото сестра й Лорна Сепеда я е вдъхновила.

"Имам най-добрият учител, Лорна е ходещ клоун и другата ми сестра, Ивет, също е много смешна, така че нямам проблеми. Този филм е подарък. Пристигането ми в Колумбия с Хуана е благословия, защото сме много близки. Обичам да пътувам".

Анджи отново заявява желанието си да се върне на работа в Колумбия, като смята, че продукциите в родината й са на високо ниво. И го прави - през 2016 тя получи главната роля в сериала на FOX "2091". 

Анджи Сепеда си е партнирала със Салвадор дел Солар, министър на културата на Перу, няколко пъти. Двамата участваха във филма "Панталеон и посетителите" (1999 г.), а след това в "Изчезналият слон" (2014). Те съвпаднаха и в сериала "2091", а ние ги помним от теленовелата "Невъзможна любов".

- Как прие новината, че Салвадор дел Солар, с когото имаш голямо приятелство и с когото си работила, поех Министерството на културата в Перу?

Бях очарована. Перу е много щастлива страна да има министър на културата като Салвадор. Винаги ми е изглеждал много интелигентен човек, свръхсетивен, който се интересува от страната си. Това е благословия. Сигурна съм, че ще свърши страхотна работа. Освен че е отличен кинорежисьор, той е отличен човек, което е по-важно. Затова бях много щастлива, когато чух новината.

- За пръв път беше жури на конкурс за красота...
И това е нещо, което обичам. Всички жени имат различни контури. С какво право може някой да маркира какво е правилно или не? Красотата е напълно субективна. Съвършенството не съществува.

- С "2091" се върна в родината ти...
Да, защото бях в Испания, Бразилия, САЩ, но тези проекти трудно достигат до Латинска Америка. Затова бях много развълнувана, защото с "2091" щях да се стигна до всички страни. Хубаво е, че хората все още ме помнят.

- Какво беше да се върнеш да снимаш в Колумбия?
Да бъда отново със семейството си, да бъда с приятелите си, да ям традиционната храна. Всичко, всичко. Отидох с моето куче Франки. Обиколих страната, бях с близките си.

- Къде живееш? Работиш из целия свят...
Аз съм като циганка. Живея в Лос Анджелис и се местя много, в зависимост къде има работа. Ходя с куфара си нагоре и надолу. Адаптирам се бързо към места и ситуации. Именно тези промени ме мотивират много, вдъхновяват ме. 

- За кога семейство и деца?
Имам куче, което ми е като син, любовта на живота ми. Той е моето бебе.

- Разкажи ни за твоето детство...
Израснах в Картахена и Баранкия. Като малка обичах барбита, да карам колело, да ходя на плажа, да се преобличам и да танцуваме със сестрите ми Лорна и Ивет пред нашите. Бях на 4г., когато родителите ми се разделиха, но бях щастливо момиче. Отгледа ни мама и израснахме сред лели и братовчедки. Винаги гледах силни жени, майка ми беше адвокатка, тя почина преди 15 години, сестрите ми винаги са гледали напред, затова съм си самодостатъчна и независима и не виждам проблем да съм сама, а не самотна. В училище ми вървяха добре география, философия, английски език и физика.

- Как стана актриса и модел?
Сестра ми Лорна беше модел на фотографа Емилио Йиди, който живееше в САЩ. Един ден я придружих и той поиска да дефилирам. Заедно направихме реклама за Спрайт и ме избраха за една бира. Провървя ми и искаха да ми направят снимки за корица на списание, но бях още в колежа и ми се стори просто като игра. След това се преместих в Богота и започнах да уча Пазарна икономика и Реклама, но на втория семестър се отписах, за да играя в теленовелата "Проклятието на рая", режисирана от Виктор Маярино, който ми каза: "Ако искаш да станеш актриса, трябва да учиш, да се подготвиш и да го вземеш на сериозно". Така оставих университета и започнах в света на теленовелите.

- Любов и работа...
След това животът ме промени. През 1997 направих "Петте Хуани" и се запознах с аржентинския певец Диего Торес. Влюбих се и започнах да пътувам с него. Беше невероятна любов, продължила осем години. Усещам дълбоко възхищение и обич към него. През 1998 ми се обадиха от Перу, за да играя в "Лус Мария". Срещнах невероятни хора и спестих, за да мога да отида да уча в САЩ. После снимах в Испания, Италия, Бразилия, Аржентина, Мексико, върнах се в Колумбия, живях в Испания.

- След "2091" се върна в Лос Анджелис...
Да, ще снимам два проекта. Сериал и филм. Нямам идея какво ще стане, научих се, че всичко може да се промени за една секунда, но продължавам с мечтите и плановете си. Всичко позитивно е добре дошло.

- И каква е твоята мечта?
Вече се изпълнява. Исках да бъда щастлива и сега съм. Аз съм спокойна, сама съм и щастлива, сега повече от всякога съм ангажирана с работата си. 

Франки